Teltek, múltak a hetek, egyre több időt töltöttem az ikrekkel is, és mire észbe kaptunk már vége is lett az évnek. Az utolsó Roxfortos vacsoránkon az igazgató mondott egy hosszú beszédet, majd mondta hogy nyár végén mindenki kapni fog egy levelet az új tankönyvek listájáról. A vonatuat Tommal és Lenával töltöttem.
- És mondcsak Tom - kezdtem - Te hol leszel a nyáron?
- Hát, valószínűleg az árvaházban - felelte - Mivel a szüleim meghaltak nincs hová mennem.
- Tom - mondta Lena - Mi lenne ha a nyarat nálunk töltenéd? A bátyám is áthívja a barátait.
- Remekül hangzik - mondta a fiú, majd megköszönte.
- És te Lizzy, nem jössz? - kérdezte Lena.
- Nem hiszem - feleltem szomorúan - Legalábbis egész nyáron nem, a nevelőanyámnál lakom, apám a sok munka miatt ritkán látogat meg minket.
- Hát akkor várunk szívesen akármikor - mondta a lány majd megöleltük egymást.Az út hátralévő részében beszélgettünk és sokat nevettünk. Persze az útról nem maradhatott el az édességek vásárlása sem, így hát bevásároltunk abból is egy tucatot.
A vonatállomásra érve elbúcsúztunk egymástól még a vonaton, majd mikor leszálltam egy ismerős vörös hajkoronát pillantottam meg a tömegből.
- Tris! - kiáltottam el magam, majd az említett hátrafordult és odajött hozzám.
- Szia - mondta - Rora, figyelj, köszönöm, hogy támogattál amikor Laurelle megsérült.
- Ugyan, semmiség - mondtam a fiúnak - Hiszen barátok vagyunk.
- Tristan, jössz? - jött oda Aaron hozzánk.
- Persze, jövök - mondta, majd mindketten megöleltek és mentek a családjukhoz.
- Fiúk! - kiáltottam még utánuk utóljára, mire mindketten hátrafordultak - Ugye küldtök majd baglyot.
- Hát persze - mondták egyszerre, majd elmendek.- Na milyen volt az első éved kis boszorkám?
- Apa! - hátrafordultam, majd a nyakába vetettem magam.
Egész hazafelé úton meséltem neki. Elmondtam, hogy sok új barátot szereztem, és hogy Lena meghívott hozzájuk a nyáron. Apa végig figyelmesen hallgatta a történetem, egyre jobban mosolyogva.
A nyár hátralévő részében voltam Lenánál, ahol sokat beszélgettünk Tommal is. Kaptam leveleket, többek között a Weasley ikrektől, néha Alicetől és Deantől is. A nevelőanyám nem sok vizet zavart, illetve egyenlőre az újságokban se olvastan újabb gyilkosságokról. Már nagyon vártam, hogy megkezdhessem a Roxfortban a második évem.
YOU ARE READING
Aurora [ Magyar Harry Potter fanfic]
FanfictionA történet még a régebbi időkben játszódik, a főszereplő, Elisabeth Aurora Moonlight Roxfortos éveit írja le.