- Rora, kelj fel el fogunk késni - rázogatta valaki a vállamat.
- Tris?
- Gyere már Rora! - mondta a fiú, majd kirángatott az ágyamból.
Ránéztem az órára. Azonnal kipattant a szemem.
- Úramatyám, el fogunk késni! - mondtam, majd kitessékeltem Trist a szobából és átöltöztem.- Elnézést professzorúr a késésért! - mondtam, majd beljebb léptem a bájitaltan teremben.
- Már megszoktuk, Miss Moonlight - mosolyodott el Lumpsluck professzor. - Kérem foglaljanak helyet Mr. Weasleyvel.
Gyorsan kerestünk egy üres padot és leültünk.
Óra után Dean és Aaron lépett oda hozzánk.
- Van valami programotok délutánra? - kérdezte Dean.
- Én elmegyek a könyvtárba, adatot gyűjtök a beadandómhoz, de aztán nincs. Miért? - kérdeztem.
- Lemennénk a többiekkel Roxmortsba. Jöttök ti is?
- Szívesen megyünk - mondta Tris, majd bólintottam és kimentünk a teremből.Délután összeszedtük még Alicet és Rebecát, majd lementünk Roxmortsba.
- Hova menjünk be először? - kérdezte Aaron.
- Oda! - mutatta Dean, majd elindultak a boltba, de én még kint álltam.
- Föld hívja Rorát. - mondta Tris, majd elvigyorodott.
- Mi? - kaptam fel hirtelen a fejem - Ja bocsi, csak elgondolkodtam.
- Gyere. - megfogta a kezem, majd bevezetett a boltba.
A bolt tele volt különféle édességekkel, Dean és az ikrek ide-oda rohangáltak a boltban, mi meg csak nevettünk.
- Elvannak - mondta Rebeca nevetve.
- Az biztos! - mondtam, majd benéztünk a többi boltba is.
Néhány óra elteltével szóltunk a srácoknak, hogy ideje lenne visszamenni a kastélyba, mert nemsokára kezdődik a vacsora. Vonakodva, de végül beleegyeztek és visszamentünk a klubhelységbe, onnan pedig a nagyterembe.Az év hátralevő részében tanultunk és Roxmortsba mentünk minden héten egyszer, majd mire észbe kaptunk már vége is lett az évnek.
A vonaton még megbeszéltünk néhány dolgot a nyárral kapcsolatban.
- És ki hova megy nyáron? - érdeklődött Lena.
- Mi most itthon töltjük a nyarat - mondták az ikrek.
- Én megpróbálom elviselni a nevelőanyám és az idegesítő féltestvéreim.
- Tom, te jössz hozzánk a nyáron? - kérdezte Barátnőm a fiútól.
- Szívesen jövök - mondta - Az árvaház nem túl kellemes hely...
Természetesen most is felvásároltuk a büféskocsit, majd elfogyasztottuk a hátralévő időben az édességeket.Lefékezett a vonat.
- Megérkeztünk - nézett ki az ablakon Tom.
- De ugye majd küldök baglyot? - kérdeztem.
- Persze - mondták a többiek, majd elbúcsúztunk egymástól.
- De aztán vigyázzatok magatokra nekem! - mondtam az ikreknek, majd megöleltem őket és megkerestem apát.- Szia Lizzy! - ölelt meg jó szorosan, majd elindultunk haza - Milyen volt a második éved a Roxfortban?
Egész úton meséltem neki, ő pedig csöndben, mosolyogva hallgatta.
- Alig várom, hogy megkezdhessem a harmadik évemet...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aurora [ Magyar Harry Potter fanfic]
Hayran KurguA történet még a régebbi időkben játszódik, a főszereplő, Elisabeth Aurora Moonlight Roxfortos éveit írja le.