1. FEJEZET

265 12 0
                                    

- Elisabeth! Kész a vacsora! - kiáltott fel az emeletre nevelőanyám, mire én egy gyors "mindjárt" kiáltás keretében felültem az ágyamra.
A nevem Elisabeth Aurora Abbott Moonlight, 11 éves vagyok. Apám a Mágiaügyi Minisztériumban dolgozik, én Londonban lakom a nevelőanyámmal és a féltestvéreimmel.

Gyorsan felöltöztem, majd lerohantam az étkezőbe. Mary éppen a konyhában rántottát készített, míg az ikrek a kanapén ugrálva játszottak. Leültem az asztalhoz.
- Elisabeth, kérlek idehoznád az újságokat? - kérdezte Mary megvetéssel a hangjában, mire én csak bólintottam egyet.
Sose voltam túl jó viszonyban a nevelőanyámmal, viszont miután apám elhagyta anyámat, elvette feleségül Maryt. Én mindig próbáltam kedves lenni vele de anyám miatt nem túlzottan kedvelt, ráadásul mivel apámnak egyre többet kell dolgoznia így "nagy örömömre" több időt tölthetek vele.
Leraktam az újságokat az asztalra, majd miután elfogyasztottam a vacsorámat, felkaptam egy újságot és bementem a szobámba.

- 10 varázslót gyilkoltak meg a Minisztériumban. A nyomok alapján a tettes nem más, mint a sororzatgyilkos sötét varázsló, Griselda Abbott. - olvastam magamban, majd a párnámba temettem az arcomat.
El tudjátok képzelni milyen egy gyilkos lányaként? Nem túl jó... Amikor ezeket a cikkeket olvasom, csak arra tudok gondolni, hogy ez a nőszemély képes volt még a saját szüleit is meggyilkolni, ráadásul ő az anyám. Mit tenne velem? Vagy apával? A bátyámat kiskorában már meggyilkolta...
Hirtelen elálmosodtam, még egy utolsó pillantást vetettem az órára.
- Tíz óra van, ideje aludni...
Mintha csak ez lett volna a végszó, már aludtam is mélyen.

Dörömbölést hallottam az ajtómon...
- Elisabeth! Kelj fel! - hallottam nevelőanyám ordítását. - Leveled jött!

Aurora [ Magyar Harry Potter fanfic]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang