13 YIL ÖNCE #Aren
"Anne sevgi nedir?"
"Sevgi sonsuzluktur. Dün bugün ve yarındır. Hem beyazı temsil eder hemde siyahı. Bu iki rengin birleşimi gridir. Bu iki rengin birleşmesi gibi gri birleşen ve birleştirendir."
"Peki sevgiden daha büyük birşey var mı?"
"Sevginin artışıyla aşk oluşur. Aşk öyle bir şeydir ki başka birine kendinden daha çok değer verebilirsin."
Ben anneme kendimden daha çok değer veriyorum. Onsuz ne yaparım ki ben?
"Peki ben sana aşık mıyım anne?"
"Hayır yavrum. Bu çok çok duygu içeren bir sevgi. Bir gün bir kızı benden, kendinden daha fazla seveceksin. Aynı baban ve ben gibi."
Aynı babam ve o gibi ha?
"Peki babam ve sen bir aşkı semsil ediyorsanız ve aşkta kendinden fazla değer vermekse, babam seni hiçbir şey uğruna neden bıraktı?"
"Arencim çok soru soruyorsun yavrum. Hadi yat artık iyi geceler meleğim."
"İyi geceler anne."
Aşk insanı yarı yolda bırakmak mı?...
Şimdiki Zaman #Kirâ
"Artık adımla özdeşleşme zamanım. Ölmek benim kaderim kaderime mahkumum..Ben babamın, annemin ve Aras'ımın meleğiydim. Bu meleğin kanatlarını kırdılar anne. Uçamıyorum. Neden beni bıraktın Aras? Hani ben senin meleğin, küçük sevgilindim?"
Uçurumdan aşağıya bakma isteği duydum birden. Ne kadar da yüksekti. Buradan düşsem kurtulamam. Tam bir adım daha atacağım sırada çok tanıdık gelen bir ses duydum.
"Ölüm çare değil Kirâ..Çarenin bu olduğuna gerçekten inanıyor musun ?"
Bu kimdi? Nerden biliyordu adımı?
"Adımı nerden biliyorsun?"
"Cevabımı alamadım."
Bende alamamıştım ama. Kimdi ki acaba? Bu sorumu ona yönelttim.
"Sen kimsin?"
"Geçmişin sorularını gelecekte önemsiz kişilerin ellerinde arayanım ben."
KİM?
14 YIL ÖNCE #Aren
"Anne ölüm nedir ?"
Kirâ ve ben ölümü merak etmiştik çünkü izediğimiz çizgi filmdeki çocuk ölmüştü.
"Efendim?"
"Ölüm diyoruz Ela teyze nedir ölüm?"
"Ölüm sonsuz bir karanlık,derin bir uykudur Kirâ'cığım."
Derin uyku ha? Ee çok güzelmiş.
"İnsanlar neden ölür anne?"
"Hastalıktan,bıkkınlıktan,umutsuzluktan ve bazense Tanrı istediği için."
Hepinize yeniden merhaba! Şuan elimizde bu var. Bir sonraki sefere daha uzun yazıcağımıza söz veriyorum. Sizce hikaye güzel mi? Geçmişe çok bağlı bir hikaye olacak. Yeni bölümü haftaya cumartesi veya öbür haftaya atabiliriz umarım. Size kocaman öpücükler!
NOT: Oylamayı unutmayın hee!
Multimedya'da Aren var!