нєℓℓσ!!
ι נυѕт ωαит тσ ѕαу тнαик уσυ αℓℓ fσя єиנσуιиg тнιѕ вσσк!! ι'м ѕα∂ тнιѕ ιѕ тнє ℓαѕт αυтнσя иσтє. :') ι єиנσу ѕнαяιиg ρι¢тυяєѕ ωιтн уσυ αℓℓ вυт... ιт ιѕ тιмє fσя мє тσ ѕтσρ υρℓσα∂ιиg #ѕωαg ρι¢ѕ σf тмит. ι нσρє уσυ αℓℓ ℓσνє ιт. ι αℓяєα∂у fιиιѕн σиє σf му вσσкѕ. тнє мσѕт fαмσυѕ σиє тмит тяυтн σя ∂αяє. αи∂ ι'м яєαℓℓу ѕα∂ тнαт ι'м fιиιѕнє∂ ωιтн тнιѕ вσσк. ѕσ ι нσρє уσυ єиנσу му σтнєя вσσкѕ. :')
ι αℓѕσ ∂яєω тнιѕ ωσи∂єяfυℓ ρι¢тυяє fσя α fяιєи∂ :) тнιѕ ιѕ му тнαикѕ fσя αℓℓ σf уσυ fσя ℓσνιиg тнιѕ вσσк αи∂ αℓℓ σf тнє ρι¢тυяєѕ. нανє α ωσи∂єяfυℓ ∂αу єνєяуσиє αи∂ ιт ωαѕ иι¢є тσ нανє уσυ αℓℓ нєяє тσ ℓσσк αт тнιѕ ωσи∂єяfυℓ вσσк ι мα∂є. :')
-----------------------------------------------------------ℓιкє ι ѕαι∂ тнαик уσυ αℓℓ fσя єиנσуιиg тнιѕ ωσи∂єяfυℓ вσσк. ι ωιℓℓ мιѕѕ ρσѕтιиg мσяє ωσи∂єяfυℓ ѕωαg ρι¢ѕ. ι єиנσу тнιѕ νєяу мυ¢н. :)
вυт... ι тнιик ιтѕ тιмє fσя мє тσ єχρяєѕѕ мσяє ρι¢тυяєѕ. ι ωιℓℓ вє ∂σιиg α тяαиѕfσямєяѕ ρι¢тυяє ωιтн αυтσвσтѕ αи∂ ∂є¢єρтι¢σиѕ αℓℓ тσgєтнєя. ι мιgнт ρυт ѕσмє ℓємσиѕ σи *ωιик ωιик* ѕσ gєт ρяєραяє∂ αи∂ ι нσρє уσυ ωιℓℓ єиנσу му fυтυяє вσσкѕ тнαт ι ωιℓℓ вє мαкιиg. :3
-----------------------------------------------------------
ι мιgнт αℓѕσ мαкє α вєи∂у ρι¢ѕ вσσк ѕσ ∂σи'т ωσяяу ι ωιℓℓ ѕнαяє мσяє ρι¢тυяєѕ ¢:
ι ℓσνє αℓℓ σf уσυ, му ∂єαя яєα∂єяѕ!!! тнαик уσυ αℓℓ!!! :')
ιf уσυ ωαит уσυ ¢αи яєℓσσк αт тнє ρι¢тυяєѕ. .3.
נυѕт... ωєℓℓ... ι ∂σи'т киσω уσυ ¢αи αℓѕσ ℓσσк αт уσυя мσѕт fανσяιтє ρι¢тυяє :)
αи∂ ιf уσυ ωαит.. уσυ ¢αи ℓιѕтєи тσ тнιѕ ѕσиg ωнιℓє уσυ яєα∂ тнιѕ. ιт мα∂є мє кιи∂α ємσтισиαℓ ωнιℓє ωяιтιиg тнιѕ. χ')
ι яєαℓℓу ℓσνє тнιѕ вσσк. ιт'ѕ му fανσяιтє. ι нσρє тнιѕ ωαѕ уσυя fανσяιтє вσσк тσσ. ∂σи'т ωσяяу ι ωιℓℓ αℓѕσ ρσѕт мσяє ρнσтσѕ fσя му σтнєя ρι¢тυяє вσσкѕ. :∂-----------------------------------------------------------
σσf... ωнαт αяє уσυ ѕтιℓℓ ∂σιиg нєяє??? ι'м ѕσяяу ι тнσυgнт уσυ ℓєfт. *ℓαυgнѕ иєяνσυѕℓу* ωєℓℓ... тнιѕ ιѕ α νєяу ℓσиg αυтнσя иσтє. ѕσ ℓιкє ι ѕαι∂ ι нσρє уσυ єиנσу тнιѕ вσσк νєяу мυ¢н. gσσ∂вує, му ωσи∂єяfυℓ яєα∂єяѕ. :')
\\є∂ιтє∂//
YOU ARE READING
↳ ❝#SWAG pics of TMNT¡! ❞ ✔️
FanfictionHey guys and welcome to #swag pics of tmnt, have a awesome day and i hope you like the book!! STARTED: March 10, 2017 FINISHED: April 9, 2019