1🌟

56 23 26
                                    

🌟🌟

22 yaşındasın.

Uzun zamandır bir çocukla çıkıyorsun. Yaklaşık 2-2,5 yıldır falan. Ama ailenin haberi yok. Sevgilin toplumda yakışıklı ve efendi bulunan bir çocuk. Gören bir kez daha bakıyor diyebiliriz. Sana karşı hiçbir yanlışı olmadı. Sen mutlu ol diye hediyeler, yemekler, afilli sözler hatta şiirlerle süsledi hayatını. Hiç hissetmediğin kadar değerli hissettirdi yani :)

Evlilik kararı aldıktan sonra ailenle tanıştırıyorsun bu yakışıklı mı yakışıklı, efendi mi efendi, hayalindeki gibi (artıklar bad boy mu istersin bilemem :) ) çocuğu ailenle tanıştıracaksın.

İşte zaman geçiyor falan ailen bu çocuğu istemiyor. Halbuki çocuğu kime sorsan örnek bir insan. Ailenle konuşuyorsun her yolu deniyorsun ama ailen Nuh diyor peygamber demiyor. Nedenini sorduğunda beğenmediklerini sana uygun olmadığını söylüyorlar. Ailenden böyle bir tepki beklemiyordun ve onları anlamıyorsun.

Her şeye rağmen bir ay daha devam ediyorsunuz ama ailen en sonunda bu işe el koyuyor.

"Ya biz ya o!"

🌟🌟

Seçim senin, ya devam edip mutlu bir hayata adım atacaksın (ilerde ailenle aranı düzeltme ihtimalin aklında).

Ya da sevdiceğine veda edip ailenle kalacaksın ve kalbindeki acıyla bir sonraki talibini bekliyor olacaksın.

Belki daha iyi bir fikrin var? :")

Bizimle paylaş ve daha fazla anket-seneryo için bölümü oyla.

Teşekkürler..

BİR SENARİSTİN SORULARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin