Okulda ya da çalıştığın yerde senden sebepsiz yere çok nefret eden biri var. Durmadan sana laf sokuyor, dik dik bakıyor. Bir gün çok samimi olduğun bir erkek arkadaşın sana evlenme kararı aldığını söylüyor ve tanıştırmak istiyorum seni diyor. Bir bakıyorsun ki o kız!!
Bu kızın yalan söylediğine, insanlarla dalga geçtiğine hatta hırsızlık yaptığına bizzat şahitsin. Arkadaşını kırmadan söylemeyi deniyorsun ama her şeye rağmen "senden sadece anlayış beklerdim" falan diyor.
Evlenecekler.. Kız sana hala pis pis sırıtıyor. Hatta "hayatını mahvedeceğim" falan diyor sana yalnız kalınca. Bunu arkadaşına söyleyince de sana çok kırılıyor, 'o benim canım,onsuz yapamam' diyor.
Düğün günü geldi..
Arkadaşın o kadar mutlu ki, ağlamak üzere sevinçten. Hayatının aşkı ile evlenecek..
Elinde bir koz var gelinin 'uygun olmayan' bir fotoğrafı hemde arkadaşınla . Bunu kızın babasına (aşiret ağası gibi bir babaya sahip) gösterirsen ortalık kalkar ve düğün iptal olur. Arkadaşının ailesi de onu çok uzak bir yere yalnız başına gönderir.
Ya arkadaşının mutlu olmasına ve o pis şeytanla evlenmesine izin vereceksin..
Ya da onu o pis kızdan kurtarıp yalnız ve mutsuz olacağı uzak bir yere gönderilmesine neden olacaksın
Seçim senin..
----
Daha fazlası için oylayıp yorumlamayı unutma:') 😍
♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR SENARİSTİN SORULARI
General FictionMerhaba, şuan bir senaristin hayal dünyasındasın. Yapılan çeşitli anket ve yaratılan olası durumlarla kendi yolunu çiz, kendi dünyanı renklendir.