"Úžasný nápad!!!" řekl ředitel obrovské firmy svému podřízenému, když přišel s umělou inteligencí pro policii. "a ještě by mohla umět vyhledávat lidi podle databáze kamerového systému" ještě dodal zaměstnanec se jmenovkou Peter. "dobrá tedy, ať je co nejvyspělejší!!! Musíme předčit konkurenci všemi možnými cestami... A ať má hezký vzhled"  ještě dodal ředitel než poslal Petera pracovat na nové aplikaci.

"Umělá inteligence, spousta dat. To bude hodně práce... " mrmlal si Peter cestou do své kanceláře.

Když vstoupil do svého kanclu, otevřel notebook, a jako první začal pracovat na vzhledu. Měla uplé, černé šaty skoro po kolena, kratší černé vlasy, bílou pleť a zářivé zlaté oči. Podle programu jí má být 19." to se bude líbit" řekl si Peter a uložil svoje dílo. "teď už jenom inteligence" šlo to docela pomalu. To víte, umělá inteligence a navíc tak vyspělá... Taková spousta dat...

Když asi po týdnu bylo hotovo, (Nebudu popisovat celí týden...)  umělá spoustu věcí. Vyhledávat lidi podle chování, tváře, vzhledu i hlasu. Také podle kamerových záznamu, i když měli masku, one je rychle rozpoznala. Dále, měla i tak trochu vlastní vůli, dokázala se naštvat, zamyslet, rozesmát, ale co nedokázala, bylo milovat. Měla vlastní myšlení, mohla si o lidech udělat vlastní představu. Ní zkrátka to byl úplně normální člověk, který žil v počítači. Naprogramovali jí i celkem vysoké IQ, 260.

################################
Tak jo lidi, tohle by byl začátek nové knížky i creepypasty. Snad se bude líbit. Omlouvám se že byla ta začáteční kapitola taková krátká, ale nebojte, plánuju že to bude fakt dlouhá knížka. Tak čauuuuuuuuuuuuuuu

Black_Rose.exeKde žijí příběhy. Začni objevovat