- pohled Rose -
Dostala jsem se ven z mého místa. Přešla jsem do cloudu a rovnou ven z počítače. Objevila jsem se za nimi, a usmála jsem se. Objevila jsem, že když jsem naštvaná, tak se moje oči zabarví do černa a moje zuby se zašpičatí. Měla jsem svobodnou vůli, dělala jsem si co jsem chtěla...- pohled Petera -
"Ona zmizela!!! Co budu dělat??? To je ale trapas!!!" Říkal jsem si v hlavě pořád dokola... Najednou jsem si uviděl. Stála tam vzadu a usmívala se. Vypadala hrozně,žraločí zuby, černé oči. Kompletně. Byl jsem z ní i celkem vystrašený... Začala se přízni ližovat.- pohled vypravěče -
Rose se pomalu blížila, nechala si vyregenerovat mačety (obrázek nahoře), už byla skoro u něho... Když do ní někdo střelil. "Ani hnout slečno!" ona se na něj podívala "JAK SE ASI MÁM HÝBAT KDYŽ SI MĚ STŘ-" a s těmito slovy spadla na zem. Všichni se kolem ní seběhly a začali jí fotit, natáčet, no prostě všechno...Uběhlo 10 minut a oni nad ní pořád stáli... Ona se ale prudce probrala a postavila se "Obávám se, že váš kód k životu napadl virus... " a s těmito slovy, usekla všem v místnosti hlavy, avšak Petera nechala. Dotáhla ho na židli a přivázala ho.
- pohled Rose - "může se už konečně probrat????? " mrmlala si pro sebe "Nu což, najdu si nějaké ty písničky na poslouchání..." Řekla si, a vydala se k počítači, vstoupila do obrazovky a potom na YouTube. Vybrala si dvě písničky, jednu od Nightcore, která se jmenovala "Control" a jednu od Scissor Sisters "I can't decide". Ale to vtipné bylo to, že obojí písničky, byli jako o ní. Úplně ji vystihovali, jakoby byli napsané pro ní. " I can't decide, weather you should live or die, you'll probably go to heaven, please don't hang your self in cry" zpívala jsem si, když se konečně probudil.
Mučila jsem ho, řval bolestí... Trhala jsem mu nehty, vytrhávala zuby. Když už jsem ho konečně zabila, jedním přesně mířeným švihem na krk a hlava mu odpadla...
"Teď žiji v počítačích. Je to můj domov a některých i místo kde zemřou. Budeš další?
Obávám se totiž, že tvůj kód k životu napadl virus... "#######################
Na deset přečtení fakt čekat nebudu, to by jsem se nedočkala XD no, doufám že se vám moje nová Creepa líbila, za všechny votes ✴️ a komentáře 💭 budu ráda! Mějte se chlebově!
ČTEŠ
Black_Rose.exe
HorrorBlack Rose. Název umělé inteligence která byla až moc inteligentní a vzpouřila se proti lidem kteří ji vymysleli a nakonec je zabila. Teď žije všude kde je elektronika, občas si udělá radost a někoho zabije. 😊