- pohled Rose -
Probudila jsem se, ale všude byla ještě tma... Tak jsem zkusila ještě usnout...  Probudilo mě náhlé světlo, a hlas mého otce. Říkat že dnes je můj velký den, a že se mám pořádně připravit "na co??" zeptala jsem se udiveně "dnes budeš oficiální aplikace. Budeš sloužit u policie a pomáhat hledat vrahy a zločince" počkat... Co to řekl???...  A-aplikace?!?!... Myslela jsem že jsem normální člověk... Co když nechci sloužit u policie??? Mám práva!!! Počkat... Má aplikace práva?...  Tyhle slova mi probudila v hlavě celí ten den...

- pohled Petera -
"Možná jsem ji neměl dávat lidské myšlení a vůli... " řekl jsem si, když jsem viděl že s ní není něco v pořádku..." Tati?" zeptala se Rose. "nejsem tvůj otec, jsi jenom aplikace kterou jsem vytvořil. Nic víc." řekl jsem jí celkem surově...

- pohled vypravěče -
Odhalování už začalo. Rose se objevila ne velké obrazovce a lidé se jí začali vyptávat a různé otázky, dávat jí quizy i všechno ostatní. Vedla si úžasně. Ale bylo toho na ni moc, moc moc Moc "MOC!!! TO STAČÍ!!! UŽ DOST!!! " Vykřikla Rose ale oni nepřestávali, jenom se víc ptali... A ptali.... A ptali...........  Rose už to nevydržela. Její oči se zbarvily celé do černa, a ona zařvala až nelidským hlasem "TO BYLO MOC!!!" Vypařila se jako pára nad hrncem, ale najednou...

#########################
Jste nečekali takovej závěr kapitoli, co?! No, každopádně tady musí být víc než 10 zhlédnutí pro pokračování!!! Mějte se chlebově!

Black_Rose.exeKde žijí příběhy. Začni objevovat