Evet duygularım karma karışıktı artık ne yapacağımı bende bilmiyordum peki ya şimdi ne olacaktı.
tanımadığım bir adamla evlenmeyi kabul etmiştim. ama benimle intikam için evlenen bir adamla yaşamayı nasıl kabul edebilirdim ki bu imkansızdı ama ne yapabilirim ki babam için dayanmalıyım sırf ucunda hayatım, geleceğim olsa bile bunu yapmalıydım
Bir anda odanın kapısı açıldı korkmuştum içeri gelenin berzan olma ihtimaliyle arkama dönmedim ama çok şükür şühedaymış.
Ş- " nasılsın. Odadan dışarı hiç çıkmadın seni merak ettim."
B-" iyiyim sen nasılsın konuştun mu yuşa ile "
Ş-" evet konuştuk. zaten kuzenimiz. az da olsa tanıyoruz onları yuşa çok iyi biri biz çok iyi anlaştık onunla yaa siz. Siz anlaştınız mı
Ne diye bilirdim ki elbette yalan söylemem gerekti eğer ona doğruyu söylersem benim üzülmeme dayanamaz ve babama her şeyi anlatır ve babamın aklı hep bende kalır bu yüzden gerçeği diyemedim.
B-" evet bizde gayet iyi anlaştık "
Ş-" yaa Buket artık hep birlikte yaşıyacağız ne kadar güzel değil mi "
B-" evet çok güzel "
Güzel olmasına güzelde birde kiminle yaşıyacağın önemli tabiki de benim şansımada benden sırf intikam almak için evlenen bir adam var ne kadar güzel olabilirdi ki.
Ne yapacağım yaaa berzan seni mahvedeceğim demişti bana ne yapa bilirki hem o kim ki neden ondan korkacakmışım o benden korksun intikamsa intikam hem benden nasıl intikam alabilirki korkma be Buket hiç birşeyde olmaz. aklım bunlarla meşkulken şüheda bir anda
Ş-" ne düşünüyorsun bu kadar bana da de bende düşüneyim senle bari "
B- " yo.. yok bir şey düşünmüyordum kafam karışık biraz sonuçta evlenicez hayatımız değişecek kafam ona takıldı sadece o yüzden yani "
Ş-" aslın da haklısın ama elinde sonunda evlenecektik bundan iyi kısmeti daha nerden bula bilirdik ki bide bu tarafından bak "
Senin için demesi kolay tabi sana iyisi düştü ya bana ben ne yapacağım yaa uff .
B-" evet haklısın "
Ş- " aaa demeyi unuttum babaannem beni ne için yolladı ben ne yapıyorum hadi kalk yemeye bekliyorlar bizi "
B-" yok sen git ben tokum saol "
Ş-" olmaz babaannemi biliyorsun bütün aile masada olmadan asla yemeye başlatmaz kimseyi hadi kızmadan gidelim hemen "
B-" uff tamam "
Şüheda Boynuma sarıldı ve kol kola yürümeye başladık herkes masaya oturmuş bizi bekliyorlardı Zahit ağa ve nevroz hanım oturmuş bize dik dik bakıyorlardı berzanın kime benzediği belli olmuştu annesiyle babasına çekmiş herhalde iyi insan lafın üzerine gelir sert bakışları yine üzerimdeydi hemen bir sandalye çekip oturdum babaannem berzana benim yanıma oturmasını söyledi o ise babanemin dediklerin hiç itiraz etmiyordu
Babaannem-" ee bütün ailede buradayken yarın evlenme işini halledelim bu iş uzamadan bitsin artık"
babam-" anne ne bu acele "
Babaannem-" ne acelesi geç bile kaldık senin kızın ve zahitin oğlu yüzünden kafamı yerden kaldıramıyorum ne erkeninden bahsetiyorsun ben yarın bu iş bitecek dedim o kadar"
Babam ise hiç bir şey diyemedi yemeğimizi yedikten sonra herkes kendi odasına çekilmişti benle şüheda aynı odada yatık çok yorgun olduğumuz için hiç birşey konuşmadan hemen uyumuştuk.
Ertesi gün / evlilik
.............................................Hiç istemsem de gelinlik almak için yola çıkmıştık şüheda ile düğünümüz aynı olacaktı babaanneme kalsa düğün dahi etmek istemiyordu ama nevroz hanım " oğullarımı yetim gibi evlendirecek değilim " demişti.
Ve şimdi gelinlik almak için mağazaları gezmeye başlamıştık nevroz hanım hep şüheda ile ilgileniyordu bana bir kere bile bakmıyordu hatta o kadarki gelinliğimi bile o seçmişti berzan da bizimle birlikte olduğu için korkudan hiç bir şey diyemiyordum gelinliğimi o kadar iğrenç seçmişti ki yolda görsem çöp zannederdim herhalde Allahtan şühedanın ısrarıyla biraz daha güzel bir şey almıştık aslında benim için bir önemi yoktu bu gelinliğin. İntikam üzerine kurulmuş bir evliliğin gelinliği ne kadar değerli olabilir kiİstediğimiz gelinlikleri almıştık daha doğrusu nevroz hanımın beğendiği gelinlikleri almıştık Düğün akşam olduğunda çok büyük bir kalabalık vardı gerçekten sevdiğim bir adamla evlenseydim herhalde böyle bir düğünüm olmazdı herkes çok mutluydu ben hariç.
o kadar mutsuzdumki bıraksalar yıllarca ağlayacak gibiydim ama ailem için yine sustum susmayıpta ne yapabilirdim ki onun için sustum sonunda geleceğim, hayatım olmasına rağmen SUSTUM.Düğün bittiğinde ailelerimizle vedalaştık daha sonra gelinler ve damatlar odalarına çekildiler berzan koluma tutarak merdivenlerden yukarıya doğru çıkmaya başladık ailemden uzaklaştıkça kolumdaki baskı dahada artmaya başladı taki canım acımaya başlayana kadar kolumu sıkmaya devam etti odaya gittimizde beni çok sert bir şekilde yere itti kafamı sert bir biçimde yere vurmuştum başım o kadar ağırmıştı ki anlatamam
Berzan-" hoş geldin nasılsın iyimisin"
B-" sen manyaksın "
Berzan-" sen henüz manyak görmemişsin . dur ben sana göstereyim manyaklık nasıl olur "
Saçları eline dolayıp beni ayağa kaldırdı sert bir şekilde karnıma yumruk attı sanki nefesim bir anlığına Yok olmuştu nefes alamıyordum yere yığıldım uyandığımda yataktaydım yanım boştu gelinliğim kanlar içindeydi hemen yataktan kalktım be banyoya gittim kaşım ve dudağım batlamıştı hemen pamuk ve su ile temizledikten sonra duşa girdim suyu açıp altına geçtiğimde oturup sadece ağlamaya başlamıştım canım çok acıyordu düğünde içimde kalanları bırakırcasına ağlıyordum evimi özlemiştim evet şimdiden özlemiştim ailemi babamı annemi hepsini çok özlemiştim kalbim acıyordu belki yaralarımın acısı geçerdi ama yaa kalbimin acısı o nasıl geçecekti kapının sesi ile irkildim " Acele et "
Hemen duştan çıkıp pijamalarımı giyip yüzümü son bir kez soğuk suyla yıkayıp banyodan çıktım.Banyodan çıktığımda kapının önünde yoktu içeriden sesler geliyordu merak edip seslerin geldiği odaya doğru ilerledim sesler çalışma odasından geliyordu aslında bu yaptığım delilikti ama merak etmiştim
" biliyorum hayatım bende bu durumdan memnun değilim ama mecbur dayanmak zorundayız şu senet işlerini bir haledeyim hemen geleceğim söz veriyorum aşkım tamam bende seni öptüm görüşürüz "
Konuşmasının bittiğini duyunca hemen yatağa geçip yattım ve o da banyoya geçti suyun sesini duyunca duş aldığını anladım .
Konuştuğu kız her halde sevgilisiydi pekte umrumda değilidi ama neyse senet işini Halledince gideceğini söylemişti bu iyi haberdi ama bu senet neyin nesiydiki berzan sırf bunun için benimle evlenmeyi kabul etmişti ben bunları düşünürken berzan duşunu almıştı bile banyonun kapısını duyunca hemen gözlerimi kapattım berzan değiştikten sonra yanıma yattı ben çalışma odasında yatmasını beklerken o benim yanıma yatmıştı beni kendine çevirip " sen koltukta yatacaksın kalk " dedi . Zaten onunla yatmaya meraklı değildim dolaptan pike ile yastık alıp koltuğa geçip yatmıştım.
Sabah uyandığımda dışarıdan çığlık sesleri geliyordu hemen yattığım kanepeden kalkıp yatağa baktım berzan yoktu kapıyı açıp dışarı baktığımda şaşkınlıktan ne yapacağımı şaşırmıştım.
BÖLÜM SONU
LÜTFEN YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN 🌹