6.Bölüm

275 11 1
                                    

Gözlerimi açtığımda onu karşımda gördüğüm için şaşırmıştım bunu bana yapan adam öylece karşımda oturuyordu hiç bir şey demeden gözlerimin içine bakıyordu sanki bir şeyler söylemek istiyordu ama söyleyemiyordu.

Evet ona kızgındım ama içimde ona dair hiç bir nefret hissi yoktu ondan nefret etmem gerekirken ona acıyordum resmen kendim acınacak halde olmama rağmen ben onu acıyordum ne kadar da aptalım bana bunca şeyleri yapan adamı acıyordum bir anda onun soğuk ve kalın sesi ile irkildim.

Berzan-" özür dilerim"

Buket-"efendim "

Berzan-"özür dilerim"

Şaşırmıştım benden özür dilemişti hemde iki defa

Buket-"önemli değil"

Berzan-"ne hiç bir şey demiyecekmisin "

Buket-"hayır"

Berzan-" peki neden sana bunca şey yaptıktan sonra bana söyleyecek bir kelimen dahi Yok mu yani "

Buket-" söylesem ne değişecek, vücudumdaki izler geçicek mi yada yada bana yaşattığın utançlar,eziyetler , aşalanmalar bunların hepsi geçecek mi. geçecekse söyle.
O zaman sana söyleyecek çok lafım olurdu "

Berzan-"haklısın geçmeyecek sana bir teklifim var sana yüklü miktarda para vereyim Pılını pırtını topla git buradan böylece benim bütün işkencelerimden, hakaretlerimden kurtul . Bak Buket çok ciddiyim biz birbirimizi sevmezken bir ömür aynı yerde nasıl yaşayabiliriz beni dinlersen hayatını kurtarırsın ama eğer beni dinlemezsen sana öyle şeyler yaşatırım ki şu halini arar olursun  anladın mı beni sana iki gün müddet karar ver  "

Neden gitmemi istiyordu tamam bir çok neden vardı elbette ama ilk başta gitmemi istemezken hatta bana eziyet edebilecekken beni böyle kolayca bırakması tuhaftı elbette ben de  gitmek istiyordum. hatta hayatımın en iyi fırsatıydı belkide ama bu işte bir terslik vardı.

Babaannem aniden içeri girdi ve

Babaannem-" benim canım kızım nasılsın bakalım "

Buket-" iyiyim "

Babaannem-" doktor dediki bu gün taburcu olabilirmişsin tedavine azıcık bir şey kaldı ve bu süreci evde geçire bilirmişsin evimize gideli mi kızım he ne dersin "

Buket-"olur "

Babaannem-"hadi o zaman hazırlayalım seni "

Babaannem eşyalarımı hazırlayana kadar hastaneden çıkma işlerini de haletmişlerdi hastaneden çıktımda o kadar mutlu olmuştum ki
Bu 1 hafta bana bir yıl gibi gelmişti ama artık eve gidiyordum

Eve gittimiz de hemen odama geçtik babaannem yatağa doğru ilerledi ben ise geri çekildim babaanneme dönerek ben kanepede yatsam daha iyi olur dedim babaannem ise "saçmalama koskocaman yatak dururken ne kanepesi " dedi ve zorla yatağa yatırdı beni o kadar yorgundum ki başımı yastığa koyar koymaz uyumuştum.

Uyandığımda akşam olduğunu fark ettim yatak da doğruldum ve etrafa bakındım  Berzan henüz gelmemiş olacaktı ki Halen daha yataktaydım o sırada içeriden bir ses geldiğini duydum berzanı odasında biri vardı yataktan kalkıp odaya doğru ilerledim    
Duyduğum ses dahada netleşmeye başlamıştı bu Berzanın sesiydi büyük bir ihtimal sevgilisi ile konuşuyordu kapıya dahada yaklaşıp dinlemeye başladım

Berzan - " haklısın hayatım bende bu iş bir an önce bitsin istiyorum ama şu pislik kız kabul etmedi henüz ona iki gün müddet verdim elinde sonunda kabul edecek . Biliyorum iki gün çok uzun bir süre  sen sadece paraları düşün aşkım bak eğer Buket giderse bende onun üzüntüsünde güya kafa dağıtmak için tatile çıktım zannedecekler ama eğer ben gidersem bir daha geri dönemem geri dönemezsem de paraların yarısı burada kalır onun için biraz dayan hayatım "
  

Biliyordum berzanın beni neden yolladığı şimdi anlaşıldı bunu hemen babaanneme anlatmalıyım geri dondümde arkamdaki vazoyu fark etmemiştim vazoya çarptım ve vazo bir anda yere düştü kapının açılması ile Berzanla göz göze gelmiştik bana şaşkınlıkla bakarak

Berzan-" senin burada ne işin var "

Belliki burada yatakta uyuduğumu fark etmemişti kollarımı sıkıca tutu ve kendine çekerek

Berzan-" hiç bir şey duydun mu "

Ben ise kendimden emin bir şekilde

Buket-"evet duydum ve hiç bir yere gitmeyeceğim"

Berzan-"sen kendini ne zannediyorsunlan zibidi "

Buket-"zibidi kimmiş görürsün"

Elerinin arasından kurtulup odanın kapısını açtı tam odadan çıkacakken arkamdan sert bir şekilde beni tutu ve yatağa doğru itti eliyle çenemi sıkarak

Berzan-" bana bak seni burada öldürürüm anladın mı beni"

Buket-" hadi öldürsene yaa ama nasıl öldüresin ki o zaman paraları alamazsın değil mi kıyamam "

Berzan -" yapamam mı zannediyorsun "

Buket-"elbette yaparsın ağam "

Onunla böyle dalga geçtiğim için dahada çok sinirlenmeye başladı

Berkan-" bak buket eğer babaanneme bir şey söylersen öldürürüm seni anladın mı beni."

Buket-"bunu babaanneme nasıl yaparsın onun sana olan güvenini boşa çıkardın o seni bu kadar çok severken sen ona bunu yapmayı utanmayacak mısın "

Berzahta-"orası seni ilgilendirmez  hiç bir şey bilmiyorsun sen kimseye deme yeter ."

Buket-" elbette söyleyeceğim ben babaanneme ihanet edemem " dedim

Berzan-"abimle ablanın yerini biliyorum eğer babaanneme bir şey söylersen bende ablanın yerini babaanneme derim gerisini de sen düşün "

Buket-" yalan söylüyorsun nerede olduklarını bilmiyorsun"

Berzan-" emin misin?   İstersen babaanneme gidip söyleyeyim birlikte gidip bakalım ordamılar değilmiler diye ne dersin."

Ya doğruyu söylüyorsa ablamın yerini biliyorsa ve bunu babaanneme derse ablamı öldürürler ablamın hayatını riske atamazdım ama babaanneme bunu nasıl söylemem ona bunu nasıl yaparım beni asla affetmez ne yapacağım Allahım sen. Yardım et lütfen

Buket-"eğer yalan söylüyorsan babaanneme herşeyi anlatırım "

Berzan-"yalan söylemiyorum "

Buket-"sana neden güveneyim "

Berzan -"bana güvenmeni isteyen yok yarın gidip bakarız istersen"dedi
Ve odanın kapısını sertçe kapatıp gitti.

Ben sırf ablam zarar görmesin diye bu kadar şeye göğüs gelmişken şimdi napacaktım .

Evet arkadaşlar bu günlük bu kadar yaza bildim bu arada fikirlerinizi yazmayı ve beğeni yapmayı unutmayın ❤️💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 06, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LANET BİR TÖRE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin