Κοιτούσε για εκατοστή φορά τον υπολογιστή της. Απόρριψε την μια δουλεία μετά την άλλη. Στην μια ζητούσαν πολλά στην άλλη δεν είχε τα προσόντα. Δεν γινόταν να τα καταφέρει έτσι. Έπρεπε γρήγορα να βρει δουλεία γιατί τα έξοδα τρέχανε. Αλλά αυτό που την ένοιαζε ήταν να μείνει το μυαλό της επικεντρωμένο στην δουλεία. Ήταν το άλφα και το ωμέγα για να ισορροπεί τα πράγματα. Είχε σημείωση στο πρόγραμμα της για σήμερα στης δώδεκα ένα ραντεβού για συνέντευξη σε μια εταιρεία με καλλυντικά.
Έδωσε μια ευκαιρία στην δουλειά. Ήξερε ότι είναι εξωφρενικό. Να δίνει εκείνη την ευκαιρία σε δουλείες αντί να γίνεται το αντίθετο ενώ τόσοι άνθρωποι παλεύουν κυριολεκτικά για μια θέση.
Ντύθηκε και κατευθύνθηκε προς τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο. Καθώς περπατούσε αισθανόταν σαν κάποιος να την παρακολουθεί. Μάλλον είδε πολλές ταινίες τελευταία και την έχουν επηρεαστεί. Αυτό σκέφτηκε και το αγνόησε αυτό το συναίσθημα. Μετά από λίγη ώρα έφτασε στην εταιρία. Φαινόταν πολύ καλή εξωτερικά.. Αυτό έλπιζε πως θα ήταν και εσωτερικά. Η απογοήτευση ήταν μεγάλη. Από το πάτωμα μέχρι τον πρώτο άνθρωπο που είδε μπροστά της.
---
Στην ρεσεψιόν ήταν μια κοπέλα με ξανθά μαλλιά που φορούσε μια μπλούζα που το μπούστο της ήταν έτοιμο να ξεχειλίσει προς τα έξω. Και αφενός η τσίχλα δεν έλειπε από το στόμα της. Η όψη της δεν απείχε και πολύ από μια κατσίκα που μασάει φύλα. Προσπάθησα να την χαιρετήσω όσο ποιο ευγενικά μπορούσα και να πάρω πληροφορίες για το που θα έπρεπε να πάω. Δυστυχώς δεν ήταν τόσο ευγενική όσο εγώ. Η τουλάχιστον αυτό μου έδωσε να καταλάβω από την όλη υποτιμητική ματιά της. Φορούσα κάτι σοβαρό. Σε συνέντευξη ήρθα όχι σε πάρτι με της φίλες μου.Με ενημέρωσε πως δεν είχε έρθει ο Διευθυντής ακόμα που σήμαινε ότι θα έπρεπε να περιμένω. Και μόνο στην σκέψη πως θα έπρεπε να κάτσω σε αυτόν τον βρόμικο καναπέ ήθελα να βάλω της φωνές και να εξαφανιστώ από εκεί μέσα. Θυμήθηκα όμως εκείνους τους λογαργιασμούς απάνω στο ψυγείο και αναθεώρησα την σκέψη μου να φύγω. Εκείνη την ώρα εμφανίζεται ένας κύριος γύρω στα πενήντα. Υποθέτω πως θα είναι ο Διευθυντής.Ευτυχώς δεν άργησε πολύ να έρθει. Μάλλον κάτι έχω κάνει λάθος με την εμφάνιση μου σήμερα γιατί όλοι με κοιτάνε περίεργα. Αφού συνεννοήθηκε με την ''ευγενέστατη'' κυρία. Μου είπε να το ακολουθήσω στο γραφείο του.
Κοίταξε επιμελώς το βιογραφικό μου. Η αλήθεια είναι πως δεν έγραφε και πολλά. Μόλις ένα χρόνο είμαι στην αγορά εργασίας. Και όσες δουλείες έχω κάνει με απέλυσαν. Ότι και αν έκανα η μάλλον όπου και αν πήγαινα έπρεπε να καθαρίζω τα πάντα κάτι που κανείς δεν μπορούσε να ζήσει με αυτό. Ξαφνικά μου μίλησε και η αλήθεια είναι πως τρόμαξα γιατί η σιωπή υπήρχε αρκετή ώρα.
ESTÁS LEYENDO
Estella Votum
FantasíaΉθελε να μήνη μακριά από όλους. Όταν έγινε το ατύχημα πριν πέντε χρόνια έχασε την μνήμη από την ποιο γλυκιά ηλικία της. Από τα δέκα εφτά της μέχρι τα είκοσι δύο της δεν θυμάται τίποτα. Ζώντας με τους καθημερινούς ανθρώπους πίστευε ότι θα μπορούσ...