deel 2

18 0 0
                                    

POV LYDIA

'En wat doe jij hier?' Luna kijkt me aan alsof ik niks ben, waarom ben ik hier ookal weer gekomen? Ohja, het zeggen dat ik mijn droombaan heb aangeboden gekregen. 'Ik heb mijn droombaan aangeboden gekregen' Het blijft een tijdje stil. Heb ik haar zojuist een keer stil gekregen als het over werk of school gaat? Nee hoor het zou is daar gaat ze weer. 'En je wilde mij vragen wat je daar moest doen, hoe je er moet gedragen etc.?' 'Euhm, zie ik eruit alsof ik jou hulp nodig heb? Nee, ik wilde het even laten weten. Ik ga er weer van door dagh' Zo snel als ik kan probeer ik hier weg te zijn. Ik had die reactie van Luna al wel kunnen verwachten, wat dacht ik toen ik aan het lopen was. Snel kijk ik op mijn horloge, ik ben helemaal de tijd vergeten. Het is 10.30, oh dan heb ik nog een half uur voor ik bij Jack moet zijn. Het huis van Jack zit naast het winkelcentrum dus ik besluit om daar nog even rond te kijken. Na een half uurtje heb ik 3 brillen gekocht. Ik moest toch een nieuwe bril kopen en ik kon niet kiezen dus ik nam deze drie maar (media).

Snel loop ik naar Jack zijn huis want het is 11.00 ik had er eigenlijk al moeten zijn. Als ik aanbel doet zijn moeder open. 'Lydia wat leuk! Jack is boven je weet waar het is toch?' Ik knik, bedank de moeder en loop dan naar boven. Net wanneer ik de deur open wil doen komt er een meisje uit met half haar kleren aan. Ik laat haar maar gaan en loop snel de kamer van Jack in.

Jack gaat helemaal niet goed met meisjes om, behalve met mij dan maar dat komt omdat we beste vrienden zijn al sinds we klein zijn. Ik bemoei me verder niet met hoe hij met meisjes omgaat. Ik vind het eigenlijk wel dom van ze dat ze er elke keer weer intrappen met hoe hij is. Af en toe krijg ik het gevoel dat Jack het ook met mij wilt doen. Hij komt dan net iets te dichtbij of maakt hij van die grapjes die dan eigenlijk echt niet kunnen. Hij stelde laatst BFWB voor, Best Friends With Benefits. Hij had pas gezegd dat het een grapje was toen ik hem raar had aangekeken.

'Wanneer ben jij aan de beurt dan?' Duidelijk weer zoiets. Hij had zijn broek en shirt nog niet eens aan. Hij is ook heel knap en ik zou best wel iemand willen hebben waar je eens in de zoveel tijd het mee doet om je behoeftes kwijt te kunnen. Wat nee Lydia, wat denk je wel niet? Dat kan echt niet. 'HA HA HA, grapjas ik hoef geen soa bedankt' Snel ga ik aan de tafel zitten die in zijn kamer staat. 'Schiet eens op, we moeten zo gaan naar het ziekenhuis'

Kan je niet tegen seksuele taal, scrol dan even verder.

Jack had nog steeds zijn kleren niet aan en kwam achter me staan. Hij had zo te voelen een stijve. Ik voelde zijn adem in mijn nek steeds dichter bij mijn oor komen, toen fluisterde hij in mijn oor 'Ah, kom op Lydia we willen het allebei en bekijk het zo onze vriendschap wordt hier alleen maar beter van'. Ik stond op en zoende hem. Ik kon me niet meer inhouden. Het begon eerst wat rustig en zacht maar het werd steeds sneller en harder. Hij trok mijn kleren uit behalve mijn lingerie dan en tilde me op de tafel. Daar zat ik dan, ik ging seks hebben met mijn allerbeste vriend. Hij gaf kusjes in mijn nek en zei wel honderd keer dat ik nog lekkerder was dan hij had verwacht. Na een tijdje zoenen en elkaar aanraken ging zijn hand naar mijn bh sluiting. Hij deed hem open, trok mijn bh uit weg, gooide hem weg en deed mijn string uit. Daarna tilde hij mij op en legde me op zijn bed neer en deed zijn ondergoed uit. Hij ging op me liggen en begon mij te zoenen. Daarna gaf hij kusjes in mijn nek en ging hij steeds verder naar beneden. Van mijn nek naar mijn borsten waar die even bleef. Hij gaf er kusjes op en misschien zoog die er ook wel even aan. Nadat hij dat had gedaan ging hij verder door kusjes op mijn buik te geven. Overal in mijn lichaam tintelde het, het was zo fijn gevoel. Van mijn buik naar mijn vrouwelijke deel was het meest intense gevoel wat er was. Het leek net alsof er een warme kruik in je buik ligt. Toen hij bij mijn vrouwelijke deel was gaf hij daar kusjes op. Ook ging hij met zijn tong rondjes eromheen. God, wat voelde dit goed. Hij ging een tijdje door met kusjes geven en rondjes draaien bij mijn vrouwelijke deel, daarna ging hij boven mij hangen. Hij keek me aan en in een keer ging hij in me. Niet zachtjes, nee hard maar wel liefdevol. Best gek je zou verwachten dat dat niet kan, maar dat kan blijkbaar toch. Hij hield mijn handen boven mijn hoofd vast zodat ik niets met mijn handen kon doen en gaf hele harde stoten. Een paar kreunen verlaatte mijn mond. 'Jack, omg'. Op zijn gezicht stond een vieze glimlach. Na een tijdje ging hij uit me en draaide me om. Ik stond op mijn handen en knieën met mijn kont naar hem toe. Doggy. Hij sloeg een paar keer heel hard op mijn kont en ging daarna weer in me. Dit keer waren het nog hardere stoten. Ondertussen sloeg die regelmatig heel hard op mijn kont. Hij stootte nog een keer zo hard en toen kwam hij klaar.

Vanaf hier houd het seksuele op.

We plofte naast elkaar neer op het bed. Hoorde ik dat goed. Jack was buiten adem. 'Jezuss Lydia, je bent echt heel goed en lekker' Hij keek me aan en probeerde een vieze glimlach op te zetten maar dat zag er niet zo soepel uit doordat hij buiten adem was, waardoor ik moet lachen. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik een paar berichtjes heb van een anoniem nummer.

ANONIEM': Waar blijven jij en je partner? We hadden 11.00 afgesproken. Deal kan ook niet doorgaan he.
ANONIEM': Vergeet het ik ben weg. Jullie kunnen mooi iemand anders zoeken, ik gaf jullie het meeste geld wat er in deze stad is geboden jullie kunnen niet meer geld verdienen.

Kon ik een berichtje terug sturen? Gewoon proberen.

U': Nee sorry, we zijn nog onderweg we hadden vertraging. Wacht nog 5 minuten dan zijn we er.
ANONIEM': Oke, ik wacht nog 5 minuten. Niet langer!

Snel sta ik op en gooi Jack zijn kleren naar hem toe en doe mijn eigen aan. 'Schiet op, we moeten over vijf minuten bij het ziekenhuis zijn waar we hadden afgesproken' Jack kijkt me eerst verbaasd aan maar wanneer hij door heeft waar ik over praat schrikt die en kleed hij zich zo snel mogelijk aan. Wanneer we onze kleren helemaal aan hebben loop ik naar de spiegel van Jack en pak van het kastje wat er naast staat mijn rode lipstift. Ik doe altijd knalrode lipstift op naar een deal zodat de meeste mensen mijn niet zo snel herkennen zonder. Best raar eigenlijk dat mensen dat niet opmerken. Jack komt tegen me aan staan en haalt wat haar van mij weg uit mijn nek en begint in mijn nek te zuigen. Dus terwijl ik mijn lipstift op deed kreeg ik een dikke zuigzoen in mijn nek. Waarom deed hij dat niet voor de seks, nu krijg ik weer zin. Snel sla ik hem van mijn nek af als ik klaar ben met mijn rode lipstift en kijk in de spiegel naar mijn nek. Er zit een hele grote rode vlek in mijn nek. Snel geef ik Jack een stomp in zijn maag en ren dan naar beneden want Jack komt me al snel genoeg achterna. Samen lopen we naar de schuur waar de auto van Jack staat. Hij heeft een mercedes amg gt. Ik stap bij hem in en snel rijden we weg. Nog geen twee minuten later zijn we bij het ziekenhuis. Er stond een hele groep met alleen maar jongens van ongeveer onze leeftijd. Een jongen had zich onherkenbaar gemaakt. Ik en Jack stapten uit en gingen tegen de auto aanstaan. Ze moesten maar naar ons toekomen. Zat Jace van onze klas er nou bij? Dat had ik niet van hem verwacht. Daarom had hij de dealer mijn nummer. Jace liep op ons af. Na een paar dingen gezegd te hebben handelen we het af en gaan Jack en ik met het geld dat we hebben gekregen naar een café.



WHEN I MET YOUWhere stories live. Discover now