POV LYDIA
Als we in het café aankomen gaan Jack en ik aan de bar zitten en bestellen wat drinken. Ik bestel eerst een wijntje en Jack besteld een biertje. De jongen aan de bar ken ik wel, het is Lucas. hij is de ex van Lisa. Ik vond hem altijd te goed voor haar want hij is zo'n ontzettend lieve jongen is. Hij heeft donker bruine ogen en zwarte krullen. Best sexy. Als je naar zijn lichaam kijkt verbaasd het me dat Lisa een relatie met hem heeft gehad. Zijn lichaam is vol slank en er zitten nul spieren in. Jack geef me een stootje in mijn zij met zijn elleboog. Blijkbaar was ik aan het staren naar Lucas. 'Hij vroeg wat je vandaag deed Lydia' zegt Jack op een doordringende manier maar toch ook weer een beetje normaal. Snel keek ik van Lucas naar Jack en weer terug naar Lucas. 'Ja sorry, ik was even ergens aan het denken. Vanmiddag ga ik voorbereidingen doen voor mijn birthday party met mijn broers en vanavond ga ik met de groep uit, jij dan?' Ik probeer zo geïnteresseerd mogelijk te kijken, maar blijkbaar ziet Lucas al dat ik niet echt veel zin heb om met hem te praten. 'Ik heb de hele dag nog bardienst en vanavond ook, ik ga weer verder even een klant helpen, ik zie je snel weer' en voor ik nog iets terug kan zeggen loopt hij weg. Ik voel me best schuldig, het is zo'n lieve jongen. Net zoals Lisa zou hij ook geen vlieg kwaad doen. Nadat ik 3 wijntjes gehad heb en Jack al een stuk of 7 a 8 bier op heeft, beginnen de gesprekken tussen ons iets minder zakelijk achtig te gaan. 'Hey Lucas!, doe ons nu maar vodka energie, en niet zo sloom doen als dat gedoe met die wijntjes en biertjes' Ik irriteer me er altijd aan dat als Jack iets losser word hij denkt dan net alsof hij de koning is. Ik bedoel soms is het fijn want dan is er ook een goede verklaring voor dat hij zo mag praten maar meestal niet en beland hij of in een gevecht of wordt hij uiteindelijk ergens uitgezet. Snel tik ik Jack aan en kijk hem waarschuwend aan. Ik heb geen zin dat mijn middag / avond wordt verpest door jack. Nadat hij mijn waarschuwende blik ziet begint hij te grijnzen en pakt mijn bovenbeen vast, en niet losjes nee hij pakt hem heel stevig vast. Wanneer hij ziet dat het me niet zo heel veel doet begint hij nog harder in mijn been te knijpen waardoor het nu pijn begint te doen. 'WTF denk je Jack' Snel sla ik zijn hand weg leg geld op de bar en loop weg. Bij Jack weet je genoeg als hij je zo gaat aanraken naar wat gedronken te hebben. Als ik buiten ben kijk ik naar binnen en zie Jack staan schreeuwen tegen Lucas. Ik heb wel medelijden met hem, hij weet niet hoe Jack gekalmeerd moet worden. Al snel maakt het me niet zoveel meer uit wat Jack allemaal doet en wat er gaat gebeuren, we hebben ons geld en nu is het klaar. Hoe heb ik het überhaupt in mijn hoofd gehaald om ooit drugs te gaan verkopen. Was best een domme actie, er had van alles kunnen gebeuren. Achja, terwijl ik naar huis ging lopen keek ik even snel op mijn telefoon hoelaat het is. Net wanneer ik mijn mobiel weg wil doen een weer voor me wil kijken loop ik tegen iemand aan waardoor mijn telefoon uit mijn handen schiet en op de weg terecht komt. Ik wil er naartoe rennen wanneer er een auto aan komt maar ik ben te laat en de auto rijd over mijn telefoon heen. 'Pff, waar slaat dit op' Hoor ik iemand geïrriteerd achter me zeggen. 'Waar dit op slaat, vraag je me nu serieus waar dit op slaat?! Doordat jij niet uit je fucking ogen kon kijken ligt mijn telefoon nu op straat' Ik draai me met een ruk om en zie dat er een jongen voor me staat. Hij heeft net zoals Lucas zwarte krullen maar dit keer fel blauwe ogen waar ik wel in kon verdrinken. Zijn lichaam zag er heel gespierd uit in het shirtje wat hij aan heeft en zijn kleding stijl is echt perfect. 'Hallo, ga je nog antwoorden stom wijf?' Oké, alles was perfect aan hem tot hij zijn mond opentrok, wat jammer dit weer ugh. 'Wat denk je, ik noem haar stom wijf en dan reageert ze wel op me. Even zie ik een grijns op zijn gezicht wat hem ongelofelijk sexy maakt maar net zoals net wordt dat verpest doordat hij weer iets zegt. 'Geef me je nummer dan hoor je nog wel van me' 'Pardon, dan hoor ik nog van je, wat denk je wel niet ik ben diegene waarvan de telefoon kapot is omdat JIJ tegen mij aan bent gelopen met je domme hoofd' Nu begon ik echt boos te worden. Wat dacht hij wel niet. 'Oke, hier heb je mijn kaartje, app me maar een keertje' Net dat moment dat ik iets gemeens wil zeggen om hem de grond in te trappen, maar dan is de jongen alweer weggelopen. Wat een ongelooflijke klootzak. Wat moet ik nu zonder telefoon?
YOU ARE READING
WHEN I MET YOU
Misteri / ThrillerHet verhaal gaat over een meisje dat niet opvalt naast haar zus, maar eigenlijk wel hoort op te vallen. Ze heeft een hele goede band met haar drieling broers en haar vader. Met haar moeder heeft ze geen contact gehad sinds haar 13e. Nu ze bijna 18 w...