Εισαγωγικό Σημείωμα.

621 48 0
                                    

Αυτό το βιβλιό είναι το ίδιο μπερδεμένο με τη συγγραφέα του.

Οι χαρακτήρες δεν είναι υπαρκτοί. Ούτε φανταστικοί.

Οι χαρακτήρες του βιβλίου αυτού είναι σκέψεις. Σκέψεις και συναισθήματα με σάρκα και οστά.

Γι'αυτό και αυτό το βιβλίο έχει κάτι ξεχωριστό. Σίγουρα έχετε διαβάσει πολύ καλύτερα. Μα αυτό είναι διαφορετικό.

Λειτουργεί σα να είναι ζωντανό. Σαν ένας άνθρωπος.

Σαν ένας άνθρωπος με χαρακτήρα, βούληση, φωνή, αισθήματα, χαρά, λύπη, πόνο, κούραση, Επιθυμίες. Όνειρα.

Προσαρμόζεται. Φυλάγεται. Έχει αστεία. Σοβαρότητα. Βαρύτητα. Ανακάμψεις.

Έχει τη δυνατότητα να αφήσει πολλά στη φαντασία, χωρίς να βασανίζει το μυαλό με απορίες.
Μιας και γνωρίζει πως είναι ένα βασανισμένο μυαλό από αναπάντητες σκέψεις.

Αυτό το βιβλίο, είναι μια απόδειξη του ότι όλα είναι αληθινά. Ζωντανά.

Αυτό το βιβλίο, είναι σαν ένας άνθρωπος που όσο περνά ο καιρός προσαρμόζεται.

Θα δείτε πως μαζί με τους χαρακτήρες, θα αλλάζει και το βιβλίο.

Ο τρόπος αφήγησης. Οπτικής γωνίας και πλευράς. Έκφρασης. Δράσης. Ρόλων.

Θα το δείτε. Αν του δώσετε μια ευκαιρία.

Πιστεύω, πως κάποιοι θα του δώσουν μία και θα καταλάβουν. Επειδή, ίσως και να πιστέψουν σε αυτό το βιβλίο.

Όπως και κάποιοι που δε θα ασχοληθούν καν, διότι απ'τήν αρχή δε θα τους τραβήξει. Ή θα θεωρήσουν τούτη τη περιγραφή ανόητη. Και κάποιοι, απλά θα βαρεθούν και θα φύγουν.

Όχι τόσο μεγάλη διαφορά στην αντιμετώπιση όπως αυτή μεταξύ των ανθρώπων, ε;

Όσοι δώσουν μία ευκαιρία σε αυτό το βιβλίο, καλώς όρισαν.

Όσοι θα κουραστούν, είμαστε ευγνώμονες που δοκίμασαν να δώσουν αυτή την μία ευκαιρία.

Και όσοι δεν ενδιαφέρθηκαν εξαρχής, δε πειράζει. Λίγοι και καλοί.

Αυτά από εμένα.

Καλή σας ανάγνωση.♡

-Λούνα

Γιατί κάθε καλή ιστορία έχει ένα κορίτσιWhere stories live. Discover now