~OMG! CINE E CIUDATA ASTA?!~
Dupa terminarea orelor, mi-am luat geanta de pe scaun si am iesit din clasa.
"Fetelor, va astept in curte." le anunt eu pe Pati si Allie.
"Ok" se aude vocea Patriciei.
Ies in curte si il vad pe fratele meu cu Luis si Chris.
"Em, vii acasa?" ma intreaba Mike.
"Le astept pe fete." spun. "Uita-le" continui eu.
"Mergem?" intreaba Allie.
Aprob si pornim spre casa.
"Sunt mama si tata acasa?" il intreb eu pe Mike.
"Nu, sunt plecati si se intorc maine seara." imi raspunde Mike indiferent.
Ajungem acasa si le conduc pe fete in camera mea, iar Mike, pe Chris si Luis, in camera lui.
"Coboram mai tarziu sa ne uitam la un film?" ma intreaba Mike inainte de a intra in camera sa.
"Da" aprob eu.
Intru in camera si inchid usa in urma mea.
"Deci, fetelor, mai tarziu coboram sa vedem un film?" le intreb eu pe fete.
"Se va uita si Mike?" intreaba curioasa si plina de speranta, Pati.
"Si Chris?" intreaba in acelasi timp Allie.
"Usor, doamnelor indragostite" chicotesc eu.
"Shh! Nu-i adevarat, Em!" isi revine Allie din starea ei de indragosteala.
"Da, da, sigur" spun eu, asezandu-ma in pat.
Am stat toate trei in patul meu moale si am vorbit, iar ele mi-au povestit despre liceu si despre elevi.
*cioc cioc*
"Cine e?" intreaba Allie.
"Probabil Mike" raspund.
"STAI!" tipa Pati de parca ar muri in urmatoarele secunde. "ARAT BINE? IMI STA PARUL BINE?!" continua ea.
"Esti nebuna?" o intreb eu desi stiu raspunsul.
"Sunt gata. Poti deschide usa." ma anunta Pati, iar Allie isi da ochii peste cap.
Deschid usa si il vad pe Chris.
"Ce este?" il intreb.
Pot observa cum Allie se holbeaza la Chris.
"1. Mike mi-a zis sa va chem si 2. Allie...salivezi." spune el in timp ce se straduia sa nu rada.
Eu si Pati am izbucnit in ras si nu ne puteam opri.
"Cu parere de rau iti spun ca ai vedenii, prietene." spune Allie iesind din camera.
Chris rade si o urmeaza, coborand scarile.
Cobor si eu alaturi de Pati si ii vad pe baieti asezati pe canapea. Allie s-a asezat pe un scaun.
"Deci, Pati va sta langa Mike si Allie langa Chris." spun eu autoritara.
"Da, mama." zice Mike incepand sa rada.
"Si noi doi unde stam, domnisoara 'eu stiu tot'? ma intreaba Luis zambind.
"Voi puteti sa plecati." spune Pati razand.
Imi dau ochii peste cap si ma decid sa ii las pe cei 4 nebuni sa se uite la film si ma intorc in camera.
Intru pe usa si dau drumu' la muzica. Imi iau laptopul si navighez pe net. In cele din urma decid sa ma uit la un serial.
CITEȘTI
Un sarut la miezul noptii
Teen FictionToata povestea dintre Emma si Jacob incepe cu un simplu sarut la miezul noptii.