••bae jinhee pov••
" jinhee . "
aku yang sedang menyidai kain segera memandang guanlin .
" yes ? "
" saya .. kena pergi australia . "
boxer guanlin yang aku tengah pegang jatuh di atas lantai . huhuu geli siaa (๑ ิټ ิ) fuh rasa nak baling je fon bila type part ni (๑ ิټ ิ)
" kimbap is kidding me ? a..awak sorang je ke kena pergi ? saya tak boleh ikut ke ? "
guanlin menggelengkan kepalanya lalu menghampiri aku . tubuh aku didakap oleh dia .
" tak lama pun saya pergi . seminggu je . "
" awak , saya takut . awak tahu kan yang jihoon tengah perhatikan saya ? nanti kalau dia tahu yang awak pergi oversea ? macam mana ? "
guanlin mengesat air mataku . kemudian , kepala aku disandarkan di dada dia .
" jangan risau . minhyun hyung akan temankan awak sepanjang saya takde . "
tanpa aku sedari , seseorang sedang perhatikan aku dari jauh . si dia tersenyum sinis .
" bagus - bagus . nampaknya senang la kerja aku nanti . "
••skip / at dherbsterlajaklaris airport••
aku memegang tangan guanlin erat seperti tak mahu lepaskan dia pergi .
weh sumpah do , aku taknak kehilangan dia lagi .
" penerbangan ke australia akan berlepas sebentar lagi . para - para penumpang mohon masuk ke dalam kapal terbang sebelum aku pukul kau pakai selipar terbang . siapa yang terawal masuk , saya akan hadiahkan produk d herbs . terlajak laris ! "
perghh pelik siaa pengumuman dia .
alahh dah nak pergi ke ?
" minhyun hyung , tolong jagakan jinhee elok - elok okey ? "
minhyun mengangguk sambil tersenyum . auu takleh bayang siaa minhyun senyum . cair aku ͡° ͜ʖ ͡°
" auuu , jangan nangis . meh sini nak peluk . "
aku segera peluk guanlin dengan erat . baii baii buk peri cintakuu (´△`)
" awak , balik cepat tau ? "
guanlin mengangguk lalu mengusap rambutku . guanlin mengambil bagasinya dan mula berjalan meninggalkan aku .
aku hanya melihat susuk tubuh guanlin yang semakin menjauhi aku .
" jom , jinhee . "
minhyun menghulurkan tangannya . guanlin dah cakap yang dia takkan marah kalau minhyun pegang tangan aku so , aku memegang tangan minhyun lalu berjalan meninggalkan kawasan airport .
•••
HELLO (๑ ิټ ิ)
MAAF AKU UPDATE LAMBAT (๑ ิټ ิ)
RINDU KORANG (๑ ิټ ิ)
YOU ARE READING
[ C ] My Devil Husband : Lai Guanlin
Fanfic" if you don't love me anymore , just let me go " lai guanlin ft. bae jinhee also known as " My Annoying Girl S2 " [ 🖇 ] START : 171220 [ 🖇 ] END : 180913 - cover by : me