perfect. ☆

153 18 8
                                    


bugün bebeğim chris'in doğum günü o yüzden bu bölüm güzel olacak.

x

Sevgili Tony,

Her seferinde ama her seferinde kalbimi milyonlarca parçaya ayırmayı nasıl başarıyorsun? Neden bu kadar zor? Neden bu kadar çok zorluyorsun? Aptal gibi gözüküyorum biliyorum ama aptal değilim. Ne yaptığını, ne yapmaya çalıştığının farkındayım. Rockett, Thor, Gamora hatta Grott bile farkında. Sanırım bir sen farkında değilsin. Aramıza mesafeler koyuyorsun. Her seferinde seninle başa sarıyoruz bununla ilgili sıkıntım yok seninle her türlü konuşmayı seviyorum. Sen her seferin de karanlığıma ışık tutuyorsun ben ise ışığına gölge düşürüyorum. Lütfen, Tony lütfen sana yalvarıyorum artık benim seninle gelemeyeceğim bir yere gitme.


*Ve Peter kağıdı masanın üzerine bırakıp gemisine geri gitti.

*Tony Stark babasının mezarına gelmişti. Elinde yine bir içki şişesi, kalbinde bir yara ve zihninde bir sürü soru işareti ile.

"Ölüler sana yardım edemez Stark."

"Stephen?"

"Sen sormadan söyleyeyim seni takip etmiyorum. Enerjini hissettim. Hasta mısın?"

Tony ona bu konuşmayı neden yapıyoruz der gibi baktı.

"Sorun her neyse bunu kabullen yada söküp at."

Ve Tony birden içini dökmeye başladı. "Başka birine karşı hissettiği hisler beni deli ediyor. Onu başkasıyla düşününce deliye dönüyorum ve yapmak istemediğim şeyler yapmaya başlıyorum."

"Bunu bilerek mi yapıyor? Sana bu acıyı bilerek mi yaşatıyor?"

"Hayır, hayır bildiğini sanmıyorum. Ben onun kalbini biliyorum. Beni incitmeyeceğini biliyorum. Ama bu hissin çok emin ve harika hissettirdiğini fark edemedim. Ve sonra tek bir şey beni tamamen paramparça etti. Acı içindeyim."

"O halde bunu ona söylemelisin."

"Korkuyorum." Ve Tony Stark ilk kez birine karşı olan hislerinden korkuyordu.

x

saat: 23:49

playboytony: seni görmem mümkün mü?

lordofstars: bilmem mümkün mü?

playboytony: dünya da mısın?

lordofstars: evet, köprünün tepesindeyim.

playboytony: tanrı aşkına Quill köprü tepesinde ne yapıyorsun?

lordofstars: bilmiyorum Stark hayatı sorguluyorum filan.

playboytony: neden gelmiştin. kaba davrandığım için üzgünüm. insanlar arkadaşlarına böyle davranmamalı.

ARKADAŞ MI TONY AH TANRIM HIYAR HERİF. ARKADAŞ NE YA? ARKADAŞ MI YAZILIR.

lordofstars: *gözlerini deviren emoji* tony sorun değil iyi misin?

playboytony: aslında pek iyi değilim peter.

lordofstars: yanıma gelip her ne oluyorsa anlatabilirsin. arkadaşlar birbirleriyle sorunlarını konuşabilir.

playboytony: thor'a olan aşkını anlatman gibi mi?

lordofstars: belki.

*Tony yanına gitmek için ayağı kalktığı an gözüne bir kağıt ilişti. Üstünde STARK yazıyordu. Ve mektubu okudu.

*HEYCANLANDINIZ MI? BEN HEYCANLANDIM TONY YOLA GELİYOR.

i was in pain ✘ starkquill, texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin