*Tony, köprünün tepesine gelir ama Peter'ı göremez.
playboytony:
neredesin?lordofstars:
nerede olmamı istersin?playboytony:
yanımda?lordofstars:
arkana bak.Peter Quill, dakikalardır onu izliyordu ve her bir hareketini artık zihnine kazımıştı. Kostümünün içinden çıkarken ki o halini bir şeye kızdığında aldığı yüz halini her şeyini ezberlemişti.
Tony Stark arkasını döndüğü an kostümünün içinden çıktı ve ona hızlı adımlarla koştu ve kollarını ona dolarken, kokusunu içine çekti. Ona sıkıca sarılırken, kendine kızdı ona kızdı.
"Tony." Diye fısıldamıştı Peter onun sarılmasına karşılık verirken sanki bir isimle bütün hissettiği şeyleri söyleyebilmeyi ümit etmişti.
"Mektubunu okudum." Dedi Tony Stark geri çekilirken. Aralarında bir kaç santim boşluk vardı ve Peter ona bakarken, o yere bakmayı tercih etmişti. "Okudum ve Peter ben ne hissettiğimi bilmiyorum."
"Belki ben ne hissettiğin konusunda sana yardımcı olabilirim." Peter elini onun yanağına götürerek kendisine bakmasını sağladı. Ve göz göze geldikleri an Peter onun dudaklarına doğru eğildi ve tam öpeceği anda durup Tony'nin tepkisini inceledi diğer taraftan Tony ne olacaksa olsun durumundaydı bir tarafı ona kızgın olsa da diğer tarafı onu öpmesi için yalvarır hale gelmişti ve Quill durunca Tony elini onun ensesine götürüp zaten neredeyse birbirlerine değen dudaklarını birleştirmişti.
DÜN ATAMADIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i was in pain ✘ starkquill, texting.
Fiksi Penggemarstarkxtony: "peter sensiz gökyüzüm karardı. yıldızlar parlamıyor artık. yokluğunun getirdiği karanlık ruhumu sömürüyor."