Hej jeg er 15 år, mit navn er Layla Winter, jeg er verdens sanger. Min tvillingebror, Noah er fodboldspiller, min far kommer fra Norge og min mor kommer fra Spanien men vi bor i USA og der er jeg født og opvokset. Nå men nok om mig ha ha den her bog hanler om mig.
Jeg vågner af mit væggeur som ringer klokken 7 og står sjovt nok op, går i bad, tager tøj på spiser
MIT OUTFETSom altid skater jeg i skole med Noah.
Da vi kommer frem til skolen laver vi et par tricks og går indVi har som altid fransk mandag morgen hvilket bugte blive ulovligt !!!
( Springer skoledagen over da det bare er en normal skoledag)
ENELIG ringer det ud. Jeg finder mine bedste veninder Mia, Amanda og Sophia. Vi går ud af skolen, vi siger farvel og jeg skater hjem med Noah.Vi går ind ad døren, mor og far sidder begge i sofaen vi sætter os i sofaen ved siden af "Ja vi har en nyhed" Siger far "Og det er" svare jeg flabet " Vi skal flytte til Nordnorge!" Siger min mor glad " Why?" Siger Noah forvirret " Vi har fået job der! Og gå så op og pak de vigtigste ting, møbler køber vi bare der ovre" svare mor sødt men bestemt. Jeg løber grædende op på mit værelse og pakker.
+++
Jeg har pakket ting som tøj, makeup og billeder ned og nu løber jeg ned til Amanda, Sophia og Mia som jeg ved er hos Amanda. Da jeg har fortalt det sidder vi og stortuder i et gruppekram.
+++
Vi er på vej ud i lufthavnen, der står pænt mange fans.
Da vi træder ud af bilen skriger de, heldigvis har vi forstærkning med som gør at vi kan nå det til tiden, men samtidig tage et par billeder og nogle autografer.Vi går igennem sikkerheds dimserne og alt det der så da vi kommer ud i flyet er vi pænt trætte. Noah og jeg sider i vores sofa og far og mor sidder i stolene.
VORES PRIVATFLY
}={}={}={}={}={}={}={}={
Det var første afsnit håber i kunne lide det.
PS billederne er fra pinserest og google i hele historien.
YOU ARE READING
Kun mig?
FanfictionHun har et perfekt, fantastisk liv INTIL...............................