Kapitel 5

37 3 1
                                    


-Sidste afsnit-

//Jeg falder ud af vinduet af nuttethed og lander lige på..............//

...................Ham der Mathias(Martinus) "UNDSKYLD" siger jeg. Jeg kan se det gør ondt på ham Men han siger aligevel at det er okay. 

Men hold op hvor gør det ondt i mit ben!! 


//Martinus Synsvinkel//

 Jeg ser på fodbolden, jeg skal lige til at skyde da noget lander på mig. "UNDSKYLD" råber hun. "Det okay..."

Smerten skydder igennem min fod. 

Det føltes som om 10.000 elefanter tramper på min fod.

Jeg ser op og ser ....Layla..............Winter? sidder og ømmer sig over  sin fod som hun højst sansynlig vis nok har slået i faldet.

"Øhh hvorfor er du enelig her?" spørg jeg "ØØØhm  det er fordi... øhh... jeg er barre på besøg hos en gammel ven." svarre hun usikkert. " Okay..." Siger jeg barre men jeg bliver helt ærligt lidt forvirret, for jeg tror hun løj.




Okay jeg tror ik han faldt for den... (Ha ha faldt for den). Men jeg må ringe til en ambolance da vores fødder / min fod gør mega ondt. 

Jeg trykker numnmeret ind i min efter hånden ret smadrede mobil.

" Ja hej jeg skal bruge en ambolance til to skadede fødder på ------ vej !!" siger jeg "øhh hvids i går hen til enden tror jeg godt at jeg kan hente jer. " svarre hun. " Ok.. " siger jeg og lægger på. Fedt nu skal vi gå hen for enden af vejen...



_______________________________________________________________________________

Hej........ 




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 21, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kun mig?Where stories live. Discover now