Da flyet var lette gik vi jo selvfølig ud af flyet, der var mega mange fans!
Vi fik vores bagage med og gik mod vores bil og kørte hen til et stort flot hus
HUSET
Jeg løb ind for at finde det største værelse og jeg fandt et med sit helt eget badeværelse og et lille rum ved siden af (altså døren til det rummet er i værelset hvids du blev forvirret<3)hvor jeg har tænkt mig at sætte mit tøjskab for så når man trækker tøjet til side kan man komme ind og så vil jeg hænge billeder op og minder fra mit "kendte"liv rundt om kring.
Vi vil gerne holde det hemeligt at vi er kendte da vi førhen har prøvet at folk ville være venner og date på grund af berrømelse. Sååååååååååå derfor har fået en gråhåret paryk
PARYKKEN
(Ved godt det ik er en paryk men det er det nu<3)
Jeg facetimede til Mia og vi facetimede lidt over en time intil jeg fik lyst til at gå en tur rundt i byen.Jeg tar jakke og sko på og finder kamera til at tage billedet med, jeg går hen til en bænk foran en skov stiler kameraet op og sætter mig på bænken og tager billedet, og lægger det ud på insta og går hjem.
(MARTINUS POV)
Jeg er på vej hen for at købe nogle småting til i aften fordi vi vil indvitere de nye naboer til middag.
Pludselig støder jeg ind i en blidt sagt meget pæn pige og vi falder begge ned på røven " Undskyld" siger jeg " Det er fint" svare hun grinene "Autograf?" spørg jeg "oh ja selfølgelig " vi finder begge kugle pind og papir og skriver begge? Hun giver sin autograf til mig...... Ohhhhh det er Layla Winter det navn har jeg hørt før.
Jeg giver hende min auto "Øhhh.... tak tror jeg Mar....tinitus ?" "Martinus du ved DU ER ELEKTRISK DU GIR MEG STØT NÅ ER TÆKE PÅ DER"Synger jeg "Øhh... okay undskyld men jeg ved altså ik hvem du er...... Nå men jeg må gå farvel Martinus "siger hun og går, ahhhh det var SERIØST pinligt!!
(LAYLAS POV)
Jeg går bare hjem efter det der med ham der Martinus det var sygt pinligt ! En anden gang tar jeg paryk på!
========
=======
Undskyld for kort kapitel men skriver på mobil lige nu
Håber du har haft en god dag 🤩❤️🤩
YOU ARE READING
Kun mig?
FanfictionHun har et perfekt, fantastisk liv INTIL...............................