BANK BANK (det banker på døren) "Jeg åbner" råber jeg. jeg åbner døren (No shit) og ser martinus?
"Øhh... Jeg ville bare spørge om du og din familie ville spise middag hos os........ Når ja vi bor vi bor i huset der nede" siger han og peger på et stort hvit hus lidt længere af gaden.
"MOAR KAN VI SPISE HOS........" "Familien Gunnarsen" fortsætter Martinus min sætning
"JA DA DET VILLE VÆRE FINT" Råber min mor tilbage
"Okay ja tak det vil vi rigtigt gerne" siger jeg
"Godt så ses vi kl 18 ses" "ses" han gik hjem og jeg gik ind.
//VED MIDDAGEN//
Jeg banker på. "JEG aÅBNER" råber en stemme som jeg tror er Martinus stemme. Døren åbner og der står Martinus
" Hej jeg er Magnus " siger Martinus eller Magnus...?? Okay jeg er forvirret enten er han kendt ellers løj han " Ok.. Jeg er Lay... Lilli Øhh det her er min bror .... Grayson og min mor og far" siger jeg, flot en chance for en ny ven skråttet.
"Ok... kom inden for"
Vi går ind og hilser på fru og hr Gunnarsen og sætter os "Magnus og Mathias tar i ikke lige Lilli med op på værelset" siger Gerd Anne " Okay" svarre ham Mathias, og så går vi op på værelset og siller fifa "Jeg vil væde med jeg kan slå dig !!" siger Magnus "Vi får at se." svarre jeg og jeg vant 4/2 og sagde så " Aldrig undervuder en pige." Han sad bare med munden åben og kiggede ud i luften heldig vis ødelage Gerd Anne stilheden ved at råbe "DER ER MAD".Vi gik ned og spiste det smakte mega godt det var noget laks, katoffler og noget linse salat. Vi gik hjem cirka kl 21.
Da jeg kommer ind på mit værelse kaster jeg mig i min seng og nærmest så snart mit hoved rammer puden er jeg alerede i drømmeland.
//Unskyld for kort kapitel men håber du har haft en god dag❤️❤️//
YOU ARE READING
Kun mig?
FanfictionHun har et perfekt, fantastisk liv INTIL...............................