ZeyKer Balodan sonra Tek vücut

9.4K 93 11
                                    

"Hadi Zeynep kalk artık öğlen oldu"

Zeynep'in en sevmediği cümeydi.Hiç kalkası da yok.Eeee düğünde o kadar yorulmuşlardıki günlerce uyumak istiyordu.Pikeyi tekrar kafasına çekti.Hiç bi ses duymak istemiyordu.

Ama bi ses duyuyordu evet ayak sesi.Demet odaya doğru yaklasıyordu Zeynep içinden "Of anneye rshat bırak beni azcık daha uyusam ne olur sanki "

Demet odaya girdi direk perdeyi açtı.Oda birden ışıkla dolmuştu.

"Hadi bakalım Zeynep hanım uyanma vakti"

Demet Zeynep'in yuzunden pikeyi sıyırır.

"Anne nolur 1  saat daha uyusam lütfen"

"Hayır kızım olmaz daha bi sürü işin var.Balo için kıyafet alman lazım.Galiba balonun en çirkini olmak istiyırsun.Zaten t efonun da susmuyor sen açmıyırsun bu sefer de beni arıyolar"

"Anne ya lutfen aksam giderim ben Yamurla alışverişe. Hem havada serin olur"

"Valla ben bilmem Yağmuru ara söy  o zaman kız sabahtan beri kaç kere aradı"

"Tamam annecim ben konusurum onla"

Demet odadan çıkar.Zeynep eline telefonu alır 15 cevapsız 7 mesaj 2  sesli mesaj .Önce ce osızlara baktı.Yağmur Yağmur Yağmur mesajlarda ondn anlasılan baya merak etmis.Sesli mesajlarıda açar.

1.mesaj"Hadi kızımya uyan artık kış uykusunamı yattın daha bi sürü işimiz var "

2.Mesaj "Zeynep telefonumu açmıcanı biliyorum o yüzden mesaj bıraktım.Dün akşam yanımdayken sana uzak kalmak  seni öpemenek o kadar zırduki bi kez daha anladım seni ne kadar çok sevdiğimi.Lütfen nesajı dinleyince ara buluşalım lütfen bi şans daha "

Zeynep'in gözlerinden yaşlar süzülmeye başlar.Engel olamaz ama aramamakta kararlıdır.Elliri ile gözünden akan yaşları siler.

Kendi kendine"artık ğlamak yok şimdi kalkıyısun toparlanıyosun ve giyinip Yağmurla alışverişe gidiyısun."

Aynende öyle yaptı giyindi Yağmurla haberleşip evden çıktı.

**1saat sonra Alısveris merkezi"

"Zeynep nerde kaldın kızım ya bi an baloya gitmiceksin sandım"

"Geldim işte kızım"

"Geldinde saat kaç. Bir sürü işimiz var yarın akşam baloda çok güzel olmamız lazım"

"Ben pek abartı bişey istemiyorum sade olsun ya"

"Manyakmısın kızım sen. Herkes orda olucak. Merak etme ben blurum sana şık bişey"

Yağmur beğendigi bi elbiseyi denemek için kabine girer.Zeynep öyle bakınırken gözüne bi elbise takılır.

Önden ve sırttan hafif dekolteli .

Boyu hemen hemen diz kapaklarında  Koyu kırmızı.Zeynep elbiseyi incekerken bi ses.

"Kesinlikle al bunu sana çok yakışacak"

Zeynep irkildi arkasına döndü evet evet oydu Kerem.

"Senin ne işin var burda?"

"Eee yarın aksam baloya bende geliceme göre bi şeyler almaya geldim"

VUSLAT +18  ZEYKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin