İlk Karşılaşma

200 13 14
                                    

Başak : Sabah uyandım çok halsizdim.Kahve içmeden duramadığım için direk buzdolabına gittim.Kahve yoktu bu yüzden markete gitmeye karar verdim.Markete gittiğimde istediğim çeşit kahveyi uzun bir zaman sonra buldum.Fakat o an elime başka bir el değdi.İçecekten son bir tane kalmıştı.

Enes : Hanfendi rica etsem elinizi çekermisiniz,kahveyi alıcam'da.

Başak : Allah , Allah önce ben gördüm o yüzden ben alıcam.

Enes : Ya bakın son kez ikaz ediyorum.Elinizi çekin ben alıcam.

Başak : Onu dinlemedim.Elini güçlü bir şekilde ittim ve kahvemi aldım.Ve direk kasaya gittim.Oda arkamdan geldi.

Enes : Siz hayırdır ya.Elimden çekmeler,çocuksu davranışlar falan lütfen kendine gel , şimdi kahveyi ver.

Başak : Laf yetiştirmeden kahveyi satın alıp gittim.

Enes : Tövbe , Tövbe kalbim neden bu kadar hızlı atıyor.Yoksa...Saçmalama
Enes kızı görmedinmi delinin tekiydi.

                       Ertesi Gün

Başak : Sıkılmıştım,Youtube'da dolaşıyordum.Bi video gördüm ama bunu yayınlayan dün gördüğüm gıcık çocuktu.Merak ettim ve izlemek istedim...Video bittiğinde abone'lerine baktım 5 milyon abonesi vardı.Şaşırdım fakat kalbim çok hızlı atıyordu.Galiba gıcık dediğim çocuk yani Enes'ten hoşlanmaya başlamıştım.

Enes : Sabah kalktım ama yatamamıştım.Dün karşılaştığım kızı bütün gece düşünüp durdum.Artık o kızı seviyordum kalbim kabullenmiş İken beynim karşı çıkıyordu...Kafamı dağıtmak için video çekmeye karar vermiştim.Youtube'da video fikri ararken dün karşılaştığım kızı gördüm adı Başak'tı ona ulaşmam için bir şanstı belkide...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son İçecek | ENBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin