hai nama aku park lalisa . boleh panggil aku Lisa . aku ni dah 20 tahun . tapi aku still lagi single . kadang-ii aku jeles jugak tngok kengkawan aku semua ada bf and dating . aku ni bf pun tak pernah ada apa tah lagi dating . hm apalah nasib aku .
*pagi*
LISA;hrghhhh apehal bising-ii ni orang nak tido un tak senang aa !!! (intai dekat tingkap)JIRAN;terima kasih ye pakcik . kalau pakcik takde saya pun tak tahu dah nak mintak tolong dengan siapa :) .
LISA;ohh jiran baru rupanya... kau siap !! (terus keluar nak jumpa dgn jiran baru)
LISA;woii!! kau jiran aku aku en ?! kau kalau tak memekak pagi-ii buta ni boleh tak?!!
JIRAN;awak jiran saya eh ? oh nice to meet you , nama saya jeon jungkook bin roseley.
LISA;aku tak kesah lah nama kau jungkook ke john ke roti john ke . kau dah buat salah tahu tak ? aku tak lena tido sebab kau !!
JUNGKOOK;fulamak senang-ii je awak cakap kan ?! tak boleh hormat ke jiran baru pindah ? saya makan awak kan mulut saya ni muat tau nak makan orang .
LISA;ahh whtever goodbye .
(terus pergi tinggalkan jungkook)
JUNGKOOK;hahaha comel jugak jiran aku ni agak agaknya dia single tak ? (senyum)
*kat rumah*
(baring atas katil)
hmm hensem jugak jungkook tu heheh . aduhai . kau ni apesal dia tak suka kau pun dia mestilah ada gf muka pun hensem gila . ahh!!!
daripada aku fikir pasal mamat roti john tu baik kau gi mandi .
YOU ARE READING
Jiran aku crush aku|JEON JUNGKOOK
Romancesusah betulah dapat jiran yang hensem tapi perangai macam berok ni