-apa!!? dia panggil aku comel omaii !!-bisik dalam hati
LISA;ha? awak sakit eh ?
JUNGKOOK;(tukar topic)
lepasni saya nak bawak awak kat satu tempat ni .
LISA;tempat apa ?
JUNGKOOK;suprise.
LISA;awak culik saya eh ?!
JUNGKOOK;saya ni orang yang baik ok ! dah lah awak makan dulu .
*lepas makan*
LISA;awak kitanak pergi mana ni!!!
JUNGKOOK;hotel.(senyum)
LISA;ha? awak biar betul awak ni miang ke apa ? ha !!?
JUNGKOOK;awak ni jgn salah fahamlah saya sediakan bilik ok?. kita bukan tidur sebilik.
LISA;ahh nasib baik , kalau tak memang saya tumbuk awak . tapi saya mana bawak baju awak!!.
JUNGKOOK;baby girl , saya mestilah dah belikan baju awak .
-omai AHHH!!! asal ni aku bukan aiskrim cair kalau ada matahari ahhh !!!!!
LISA;boleh tak awak berhenti panggil saya "baby girl . awak tahu tak saya tak kenal awak langsung . yang satu tahu nama awak je . hrgh
JUNGKOOK;how dare you,baby girl ? saya tahu tau nama awak semua . nak merajuk lah ! (tukar topic)
LISA;hah! how ? macam mana awak tahu ? awak ni detektif ke apa ?
JUNGKOOK;baby girl , saya mesti kene tahu siap nama crush saya .
-ha? crush dia srs ke ? taera !! tolong kutip iman aku ni semua dah pecah sebab mamat ni !!.
LISA;crush ..?
JUNGKOOK;*stop kereta* (pergi dekat dengan lisa)baby girl , awak nak saya cakap yang saya ni suka dekat awak ? kalau saya cakap , awak nak ke ? (tease lisa)
-hmm aduhaii jeon jungkook mestilah aku nak !
LISA;NAK. (dekat dengan jungkook)
-adumak ! asal aku pergi cakap ni ! aku kiang ke apa aduhai!!
JUNGKOOK;(senyum puas) baby , awak tahu tak awak cute potong rambut macam ni ?! (pegang rambut lisa)
-aduhai! dia kata aku cute !? terimakasih kawanku taera !!! kau memang betul HAHHAHA !
*dah sampai*
YOU ARE READING
Jiran aku crush aku|JEON JUNGKOOK
Romancesusah betulah dapat jiran yang hensem tapi perangai macam berok ni