LISA;ahh bosan nyaaaaa nak tido pun tak lalu hrghh.
-aku rindu kau , jungkook. kenapa sejak harini kau macamdah tak kisah kat aku ? kenapa masa aku dah sayang kat kau baru kau nak lari dari aku ? hrghh baru aku tahu rasa sakitnya bila dipermainkan.ah! stop lah pk pasal dia .aku akan cuba untu lari dari dia !!.(mak lisa masok)
MAK LISA;ni ubat makan ok ?..
LISA;terima kasih mama.hmm mama?..
MAK LISA;ye lisa.
LISA;sapa nama calon yang mak suka sangat tu ?
MAK LISA;nama dia jeo....
DING DONG DING DONG DING DONG
MAK LISA; eh post laju dah sampaii yay!!
LISA;mak ? apa nama ? ah lupakan jela kau ada jungkook. tapi sala jeo tu ? hmmm lantaklah kesah apa akuu . HAHHAHA
(turun bawah)
LISA;eomma lisa rasa lisa dah baik dah .
mak lisa ; baguslah kalau macamtu malam nanti jumpa calon mak ok ? (terus naik atas)
LISA;what !!! aduh menyesal pulak aku !! malam ni aku nak jumpa jungkook bukan calon eomma aku yang tah apa apa tu ARGHH
hmmm mak aku tu pulak boleh belah je .
(terus masok bilik)
LISA;(nangis) taera!!!!! . kenapa mesti aku ?!! aku ni muda lagi lah ! bf pun aku tak pernah ada apa tah lagi nak kawin . dahlah perngai aku ni budak budak lagi !
*call taera*
TAERA;ha asal kau ni ?
LISA; wehhh aku dah guna cara kau tu jadi weh tapi aku cakaplah kat mak aku yang aku dah sihat lepastu dia suruh aku jumpa calon fia tu malam ni !!!!! (nangis)
PARK TAERA;srs ah ? weh kau memang tak ada cara lain . jungkook kau macam mana ?
LISA;hmm aku rasa dia memang dah tak kesah pasal aku . lantaklah dia . SEKARANG NI , kau cite lah pasal kau ngan taerung kau tu HAHHAHA
PARK TAERA;woiii !!! taehyung !;6 . weh good news kitorang dah couple !!
LISA; what ? srsly ? jadi jugak idea aku ni kan HAHAHHA . well , congcrats . aku ni bf pon tak pernah ada nak suruh kawen . hmm apalah nasib aku kan ? hrgh .
PARK TAERA ; takpe takpe mungkin itu jodoh kau . terima jelah weh .
LISA;hmn aku baru tahu rasa dia . takpelah bye !! thank you weh ❤️
YOU ARE READING
Jiran aku crush aku|JEON JUNGKOOK
Romancesusah betulah dapat jiran yang hensem tapi perangai macam berok ni