Deobicei,oamenii normali își încep dimineața cu o cafea sau sărutând persoana iubita.Eu însă mă trezesc la realitate, mă trezesc din vis și încerci ca trec prin alta zi .Simplu. Nu?
Nu e chiar asa.Ma duc în fata oglinzii și-mi pun masca .E suficient. Sunt gata.
Stai....probabil ca nu ma cunoști sau probabil ca te uiți pe fereastra camerei mele și ma urmărești. Îți sunt străină. Nu vreau fiu asa.Ma numesc Sara și nu știu cine sunt mai exact.Probabil ai observat brățări mea portocalie pe card scrie"Baschet " .Acela e sportul pe care-l practic.
Cu siguranță te-ai uitat mai atent și ai observat ca am pistrui. Eu cred ca sunt fiecare stea care mi-a atins fata și a lăsat un semn. Și sigur te-ai uitat în ochii mei.Sunt pătrunzător, ha?
Sigur ai observat ca sunt t triști. ... ba nu,melancolici, visători poți spune.
Și parul meu care nu e bălai, și nu e rupt din soare.E aluniu. .. puțin deschis ucis reflexii auriu în lumina soarelui.Inainte era mai lung,dar l-am tăiat. Am simțit nevoie unei schimbări.
Uită-te- sus.Acolo.Da chiar acolo stau.Intr-un apartament mic dintr-un bloc galben.Acolo ,în cele doua camere se întâmplă toată magia...adica toată depresia mea și toți demonii ce ieși afara....stai calm ,te vei obișnui.
Și mai încolo e fosta școală. Acolo am crescut și iubesc oamenii de acolo...cel puțin pe câțiva. ..restul m-au făcut ceea ce sunt....EU.
Mergem mai incolo și acolo e sala unde fac baschet. E bune aici.Ma simt ....întreaga, cred. Și aici l-am regăsit. Opărite de care mi-a plăcut când eram mica.Tot asa a rămas. Păcat ca vorbim.si nu prea.
Hai mai incolo. Acolo e noua școală. Locul unde am fugit pentru a ma refugia. Deși nu-mi-e bun,pot supraviețui. Și aici e el,bad-boy ul clasei.Nu e chiar atât de rău. ..e neînțeles. ..ca noi.Si uite în. Colt stau ele....fetele populare. ..care sincer, le detest.
CITEȘTI
Vânătorul de apusuri
Teen Fiction"Tot ce știu sa fac e sa zâmbesc. ...indiferent de ziua pe care o am.Viata mea e un carnaval din care oamenii vin și pleacă. Nimic de durata,nimic separat.Toate vin. la pachet cu ceea ce simt"