Oh...atat de clișeic

2 0 0
                                    

Ce clișeu, ha? Fata cea noua,puștan de bani gata,iubire trecuta și noi aventuri.E atât de clișeic, nu crezi?
Nu,nu e.De când m-am transferat la o școală noua nu mai știu cine sau ce sunt.Stiu doar de ceea ce am nevoie,unde greșesc, ce mai trebuie sa adaug.Dar nu știu ce sunt .
As vrea sa ma vunosc mai bine dar cand incerc,in miez de noapte cand toate adorm ,cand suflete se intalnesc la margine de drum si greierii canta...eu gandesc.Ah !Dar vai...mi se spune de deseori ca vegetez in loc sa dorm. Totusi nu e ora 12 dar sigur e trecut 10,e trecut de ziua de azi,e trecut.Atat stiu ...ca a trecut.Am incerc sa-mi gasesc alte distractii ,nu abateri de la idealurile mele.L-m regasit pe el...iubirea din copilarie...si nu s-a prea schimbat.Tot la fel a ramas.Genele lungi si dese,ochii albastrii puri....fizicul de necomparat.Arata bine oentru un pustan de 14 ani.Simcera sa fiu ambii aratau asa.Hai sa le dam un jume ca eu m-am saturat sa vorbesc despre ei anonim.Pustanul bogat ...hmmm....hai sa-l numim Alex ....iar celalat,iubirea inocenta a unei fetite de 10 ani sa fie....hmm...Andrei.
Am ales nume basic pentru ca nu conta identitatea lor , conta sufletul ,felul in care actionau si mintea...recunosc nu aunt departe dar ma uit si la fizic.
Daca l-am prezentat pe Andrei il vioi prezenta si pe Alex.
Uite  ,auzisem povesti despre el inainte dar nimic semnificativ.Cand era mic nu arata atat de bine.Dar acum arata bestial.La fel ochii albastrii purii ,genele lungi si dese si miroase a toamna, a dor si transpiratie. Totusi sportiva fiind m-am obisnuit cu asta deoarece in grupa suntem doar cateva fete si multi baieti si sincera sa fiu e mai bine.Fără drama ,certuri? Nuo sunt certuri mari ...obviously intre baieti...dar ii calmez eu cumva.
Iata ca am ajuns sa -mi mai.placa de cineva si nu e persoana potrivita sa sounem asa. Suntem in curyea scolii..cu cativa prieteni.Apare el..sarind gardul scolii....pe toata durata zilei s-a dat la mine...sincera sa fiu mi-a placut dar prietena mea,nu e era prea ok sa ne vada asa plus ca si ei ii placea asa ca am decis sa il las ei.Ce am de pierdut.
Pana acum nu am realizat mare branza.Desi ii simpatizez pe cei trei nu sunt sigura de nici unul si partea buna e ca jici nu ar trebuie sa fiu sigura.Am niste idealuri la care vreau sa ajung.Promisiuni pe care le tin fata de mine.


Vânătorul de apusuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum