7.BÖLÜM

84 2 0
                                    

"aması falan yok doldur bi tane daha " dedim ve bardağımı doldurmasını izledim . derken derken .... tamı tamına 7 bardak ictim Berk ise 8 bardak icti ama o hiç içmemiş gibi ayık ben kendimden geçtim resmen saçmalıyorum .

--------+-------------+-------------+

BERK'İN GÖZÜNDEN .....

Banu şuan kafayı bulmuş saçmalıyo . Onu kafeden çıkartmaya çalıştım . ama çıkmıyor neymiş efendim burda kalmak istiyormuş bn de sıkıldım ve banuyu kucağıma aldım ve çıkarttım . çıkınca banuyu kucağımdan indirdim ve kolunu omuzuma attım banu ise

" gel senle evlenelim 2 Litre olalım . " diyo heralde çok reklam izliyo (lipton ice tea) .

Sarhoşken bile çok tatlı ya . sonunda arabaya bindiğimizde kafasını cama yasladı ve uyudu . Uyurken de çok tatlı . nereye gidelim diye düşünürken bizim eve götürmeye karar verdim .

---------*---------*---------*---------*

Eve geldiğimde kimse yoktu yine her zamanki gibi . kucağımda uyuyan banuya baktım hala uyuyordu . aslında uyurken de güzel ama mavi gözlerini göremeyince bi farklı oluyorum . Berk Noluyo sana sen asla bi kızdan hoşlanmazsın . simdi gidip onu yatırayım dedim ve yatağıma yatırdım yanına da ben yattım . ona iyice yaklaştım elimi beline attım . yanağına küçük bir öpücük kondurdum . o kadar tatlı uyuyor ki ona dokunamıyorum bile. bu benim ilkim . hep ilklerimi banu da yaşıyorum. hemde tanışalı daha yeni oldu . ona daha çok sarılarak ben de gozlerimi kapattım .

*****

BANU'NUN GÖZÜNDEN ....

Sabah kalktığımda kendime bi baktım . Berk'in kollarında uyumuşum . Beyfendi de halinden memnun . gözlerinin ucundan sırıtarak bakıyo . bi dakka bana mı bakıyo ? bana mı sarılıyo ? OHA . Ben nerdeyim .

"Berk senin ne işin var bnm yanımda "

"sana sormak lazım 'sen nabıyosun banu bnm yanımda , yatağımda ' "

" bilmiyorum ki hiç bişey hatırlamıyorum . Berk sen az önce ne dedin senin yatağında mıyım ben "

"evet"

"nasıl olur sen bana bi şey yapmadın dimi sarhoşluğumdan yararlanmadın dimi eğer öyle bi şey---"

"Hyr banu bişey yapmadım gece sarhoştun bende seni bizim eve getirdim . sen de beni iyice sapık belledin ha "

"iyi be kalk ben acıktım bana kahvaltı yap çabuk bugün hem okul var bu arada bn çay içmem meyve suyu içerim ona göre "

" banu iyi misin bn yemek yapamam canım . hizmetçi izinli o yüzden sen yapcaksın . "

"iyi be yaparım ne olcak"

"ee yap o mutfak alt katta"

"tamam ben yemek yapmaya gidiyorum"

"tamam bn de hazırlanıp gelirim yanına " dedi ben de aşağı indim . mutfağı buldum . Önlüğü giydim ve yemek yapmaya başladım . arkamdan sesler duysamda arkamı dönmedim . Arkamdan birisi belime sarıldı ve boynumu öpmeye başladı . Arkamı dömemle Berk'le burun buruna gelmemiz bir oldu . Berk dayanamayıp dudaklarıma yapıştı . bu sefer direnmedim . ona karşılık verdim . Beni bıraktığında

"Banu özür dilerim . bi an sen karşılık verince .... "

" tamam neyse hadi kahvaltı yapalım sonra da okula gidelim " dedim ama beyfendi yemek istemiyomuş .

"Sana son kez soruyorum Berk geliyo musun gelmiyo musun "

" Hyr "

"sen bilirsin "

kulağından tuttuğum gibi masaya oturttum .

"Banu var ya annem gibisin "

"saol cnm ben de seni seviyorum "

"nasıl yani beni mı seviyorsun "

"Berk lafın gelişi dedim ben "

"tamam hadi yiyelim gidelim okula "

"yalnız okula giderken ben kendi arabamla gidicem ona göre "

"sen bilirsin "

yemek bittikten sonra kalktım .  arabamı ve anahtarları almak için eve gittim . masanın üstünde duran telefonumu gördüm ve alıp şortumun cebine koydum anahtarları alıp evden çıktım . beyaz mersedesime bindim ve tam çalıştıracakken Berk arabama bindi .

"Berk git kendi arabana bin okulda beraber gözükürsek benim itibarım maf olur"

"kızım bende okulun popisiyim benim de bi itibarım var dimi "

"ee o zmn .. git kendi arabana "

"tamam be senin arabana kalmadım "

"kalma "

"öperken iyiydi ama dimi "

"ben öpmedim sen öptün salak "

"ama karşılık verdin "

"evet verdim . konusman bittiyse çıkıp kendi arabana binebilirsin Berk "

"iyi be gidiyorum ışte " dedi ve arabamdan indi kendi arabasına bindi ve gitti . bnde arabayı çalıştırdım ve okulun yolunu tuttum . radyoyu açtım şarkıyı mırıldandım derken önüme benim yaşımda bi çocuk çıktı hemen frene bastım ama çarptım galiba . araba durduğunda hemen çocuk iyi mı diye indim yere oturmuş bacağını okşuyodu inş. bişey olmamıştır .

"iyi misin seni hastaneye götüreyim mi , bacağın kötü halde olursa ben seni evinden alır evine götürürüm . Hasteneye götüreyim mı "

"tamam panik yapma biseyim yok " dedi ve kafasını kaldırdı .

Allam sen nasıl çocuklar çıkartıyorsun karşıma . Valla bi gün kalp krizinden gidicem yemin ederim . of aldım mı başıma bi yakışıklı bela daha . belalar hep böyle okcaksa hep böyle olsun . hiç şikayetçi değilim bu durumdan .

"Bana adını söyle bi de okuldan eve - evden okula götür yeter "

"adım Banu . "

"Benim adımda Atamer ." dedi . onun kollarını boynuma attım ve arabaya bindirdim .

"Hangi okula gidiyorsun seni okuluna bırakayım Atamer "

" Doğa kolejine gidiyorum , sen "

" aa bende ama daha yeni başladım o okula "

"sen şu okula yeni gelen cool kız mısın , gerçekten dedikleri kadar varmışsın hatta onların dediklerinden de güzelmissin "

"teşekkür ederim "

" hangi sınıftasın "

" 12/C sen "

" bende "

eee yok artık Atamerle aynı sınıftayız . O MAY GAD yane . Suan şokelerdeyim . of banu kendine gel . Atamer gel biz senle direk nikaha gidek . tövbesteyşın . Allam sen bana akıl fikir ver yarebbim .

Sessizliği bozarak "geldik" dedim.

arabadan birlikte inince herkesin gözü bizde oldu . okula ilerlerken Atamere baktım sırıtıp bahcede olanlara bakıyodu . halinden memnun heralde . okula girecektim ki kapı da beni bekleyen Berk 'i gördüm . acaba geri mi dönsem .

OHA FOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin