Tescilli Sapık

74 2 0
                                    

ve sonra da .....

beni öpmeye devam etti. bu sefer dizimi apışarasına geçirdim . o yerde kıvranırken bn ona dil çıkarttım ve

"sen bni öpmeye kalkarsın heee , ışte boylede yerde kıvranırsın , bu arada kahvaltı hazır yemek yiyip gidebilirsin eve . " dedim ve odadan çıktım.

çocuk nasıl bi şey ya önce bizi korkutuyor ( tabi korkutursanda sonucu da kötü olur , oldu da zaten ) sonra da onu zaten eve getirmek zorunda kalıyorum . kaldığı yetmezmiş gibi bi de bni öpüyor . TESCİLLİ SAPIK. KIZLAR AŞAĞIDAN BANA SESLENDİ.

''Banuuu!!''

'' Geliyorum. ''

'' Demek senin adın Banu benim adım da Berk. '' Dedi.

 

Allam sen bana nasıl daş çocuklar yolluyosun yarebbim . Yoksa hepsi mı böyle laa . yok artık daha neler . off ama ya çocuk çok tatlı . acaba başı bağlı mıdır . Of banu be SANANE çocuktan . o seni öpmeye kalkıştı . tınlama .

"kızlar hadi başlayalım biz kahvaltıya . "

"tamam . bizim meteora  söyledin mi kahvaltı yapacağımızı . "

" he söyledim . ama söylemez olaydım . " diye kendi kendime mırıldandım .

Arkamdan ayak sesleri duymamla irkildim ama arkama bakınca o kadar da korkamanın alemi yok diye düşündüm. çünkü gelen Berk'ti. 

"niye herkez bana bakıyo hayatınız da hiç mi yakışıklı çocuk görmediniz mi ?? " ukalalıga bak ya . tealam .

"olum sen mal mısın senden yakışıklıları var bu dünya da . Ayrıca kala kala sana mı kaldık . hem bnm sewgilim var bi kere.  " of banu ya sen mal mısın guzum . kafana saksı falan düsmedi dimi . . senin sevgilin yok ki banucum simdi sorar sana sana kim diye napcan . of banu of. aldın mı basına belayı . anlat bakalım simdi ama ona bn hesap vermek zorunda degilim ki o kim oluyo  he kim oluyo .  neyse iç ses senle kavga edemicem . bb .

" tabi ya bndn baskası--- bi dakka bi dakka sen az önce bnm sevgilim mi var dedin . " dedi ve kahkaha atmaya basladı. anlamadım ki neden gülüyo . mal işte mal .

"evet bnm sewgilim olamaz mı . " biraz atarlandım galiba .

kahkaha atmayı kesip bana yaklasmaya basladı. arkadaşlarımdan yardım istemek icin etrafıma baktım ama berkle bnden baskası yok . size bunun hesabını ödeticem ama ilk önce yavas yavas bana gelen berkten kurtulmam lazım .

"berk yaklaşma bak bıçağı alırım elime "

"hah !!! çok korktum " dedi .   bu bana doğru yürüyo ama ya .

"gelmesene ya "

" ne o çok mu korktun "

"alakası bile yok sadece üstüme doğru gelme "

derken bni duvarla arasına aldı ve yüzüme doğru yaklaştı . artık ümidi kestim ve gözlerimi kapattım . bi saniye niye kapatıyorum ki hemen gozlerimi açtım .

"ne o seni öpeceğimi mı sandın ufaklık "

"ya sen nasıl bişeysin "

" okulun popisi olan kaslı ve yakışıklı bi çocuğum . " bi dakika ya o popisi mı dedi . yuh okulun popisi mı . OHA . okula daha yeni başladım . ama hemen okulun popisiyle takılıyorum suan . Allam sana geliyorum . bi kerem bnde okulun popisiyim . bu neyin kafası olum .

"sen kendi ne sanıyorsun peki " demesiyle kendime geldim ve hemen cevabı yapıştırdım .

"bnde kendimi okulun popisi ve çok güzel bi kız sanıyorum ama zaten de öyleyim . "

"şu yeni okula gelen ve hemen popi olan kız sen misin herkez senin hakkında konuşuyor . "

"ne diyolar peki bnm hakkımda "

"güzel ve çok seksi bi kız diyolardı bnde zaten görmek istiyodum seni . düşündüklerinden de fazlasın sen . "

derken masaya oturup konuşmaya başladık . çocuk çok tatlı ama ya . yavşama banu yavşama . iki dakka doğru düzgün dur . aman be sanki yavşadığımız var iç ses . sus iç ses sus .

"konuşcak mısın banu "

"he "

" Noldu daldın gittin . beni mi düşünüyodun yoksa " nerden biliyo lan onu düşündüğümü . ama kızlar anayasasının birinci kuralını ihlal etmemek için 'onu düşündüğünü asla söyleme inkâr et' kuralını uyguladım .

" yooo hiçte bile "

"tamam o zmn . bugün biseyler yapalım mı sadece sen ve ben . "

OHA . Allam sana geliyorum yarebbim sen bana ordan bi yer ayırt kesin geliyorum .

OHA FOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin