Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben két megosztó dolgot is ki fogok vesézni
Az elsősorban arról fogok beszélni, hogy Ariana legújabb számai + közreműködései milyenek lettek szerintem, másodsorban arról, mit is gondolok Pete-ről, Ariana legújabb palijáról
Here we go
1. Troye Sivan ft. Ariana Grande - Dance To This
Ebben a számban Ari csak közreműködött, de szerintem ez lett a legjobb száma azok közül, amikről beszélni fogok.
Ha Ariana Grande egy dal lenne, szerintem ez a dal lenne, még akkor is, ha ez igazából nem is teljes egészében az ő dala. Troye Sivannel ezt nagyon jól összehozták.
A Dance To This szerintem egy boldog, aranyos dal egy kis érzékiséggel megspékelve.
Nagyon szeretem ezt a dalt.
(amúgy meg mondjatok aranyosabb fiút Troye Sivan-nál!)
2. Nicki Minaj ft. Ariana Grande - BED
Nekem ez a dal is eszméletlenül bejött. Hasonló hangvételű dal, mint a Get On Your Knees, ami amikor kijött, szintén szarrá lett hallgatva.
Nicki és Ariana nagyon jól működnek egymással, úgyhogy nem is voltam meglepve.
Name a more iconic duo than Nicki and Ariana!
3. Ariana Grande ft. Nicki Minaj - the light is coming
Hmmmm
Hmmmmmmmmm
Hmmmmmmmmmmmmm
...
Nem rossz
Talán ezzel tudom legjobban kifejezni, hogyan érzek a dal iránt.
Ez a dal sokkal másabb, mint Ariana eddigi dalai. Talán ez a legmegosztóbb is, ami érthető szerintem.
Azért mondom, hogy nem rossz, mert elsőre nem tetszett őszintén szólva. Azt gondoltam, hogy csajjjj, adjál már több részt Nickinek!
Meg
Oké, ez a dal egy káosz.
Viszont ahogy egyre többször hallgattam a dalt, egyre jobban átláttam azt a bizonyos káoszt, és nagyon megszerettem.
Szóval most úgy vagyok vele, hogy nem rossz ez, csak sokszor kell meghallgatni.
Mielőtt belecsapnék a második részébe ennek a bejegyzésnek, leszögezek valamit.
Én imádom Ariana-t. Attól, hogy mit gondolok, vagy gondoltam a the light is coming-ról, vagy hogy mit fogok mondani Petéről, én nagyon tisztelem őt, és tűkön üllve várom a Sweetenert.
Oké, most hogy tisztáztam az érzéseimet, belecsapok egy olyan témába, ami szintén elég megosztó.
Ariana Grande jelenlegi barátjáról lesz szó, Pete Davidsonról.
...
Legyek őszinte?
...
Az leszek.
Ha valaki nekem megemlíti, hogy ők járnak, akkor futkos a hátamon a hideg.
Ha látom őket egy képen instagrammon, akkor gyorsan tovább görgetek.
Ha látom Ariana napjában Petét, elszoktam lapozni.
Tudjátok miért?
Mert nekem itt valami kibekúrtúl bűzlik.
Egyszerűen csak rájuk nézek, és azt érzem, hogy valami itt nem stimmel.
Egyrészt, az, hogy Ariana frissen szakított Mac-kel, és rögtön közös tetoválást csináltattak, az enyhén szólva confusing.
Arról a "3 hete járunk, de mégis mi a francért ne járjunk jegyben?" dologról ne is beszéljünk.
Nem tudom, hogy mit gondoljak, és ezt nem azért mondom, mert nem szeretem Arianát, mert nagyon szeretem őt. Ő az egyik példaképem.
Egyszerűen csak aggódom érte, mert olyan dolgokat csinál, amiket nem hiszem, hogy magától megtenne.
Tiszteletben tartom a döntését ennek ellenére.
Ennyit szerettem volna mondani.
További szép napot! \^^/
YOU ARE READING
Moonchild's stories
ChickLitelborult gondolatok a fejemben, különböző sztorik a múltamban. nem annyira izgalmas, mint amennyire hangzik. csak én. egy lány, aki próbál boldog lenni