Kábé tizenkét éves koromban tudtam meg, hogy létezik a youtube. Döntsétek el, hogy ez korai, vagy már jócskán előbb megismerhettem volna.
Felfedeztem magamnak az akkori youtubereket, például FollowAnnát, az AvianaRahl csatornát vezető Evelint, és természetesen Dancsó Pétert. Nagyon sokféle videót néztem, de a sminkelős videók jutottak el legjobban a szívemhez. Már akkor elhatároztam, hogy sminkelni fogok.
Az akkori próbálkozásaim - 12 éves voltam lol - igencsak érdekesek voltak. Az iskolában többen megszóltak azért, mert kihúzott szemmel, és magassarkúban jártam iskolába, pedig nem voltam kurva, hanem csak egy álmodozó, kedves 6.-os, aki kereste önmagát, és a stílusát. Kaptam hideget-meleget, de nem hibáztatok senkit, hisz a gyerekek sokszor kegyetlenek. De tényleg. És durván idealisták.
Aztán feladtam. Igen. Nem leltem benne többé örömet, mivel csak bántást kaptam érte. Szempilla spirált sem raktam már, se semmit.
A hatodik után nekem egy sötét időszak következett, de most nem ez a lényeg. Ezután a nagy depi után egy fényesebb időszak köszöntött be az életembe. A nyolcadik. A legjobb évem volt valaha, komolyan. Imádtam. Feltöltődtem pozitív energiákkal, és lassan nyoma sem maradt a depis, önmagát nem találó 6.-os lánynak.
Új youtube vloggereket találtam. Fantasztikus embereket, akik segítenek önmagam megtalálásában. Itt most csak pár embert emelnék ki. Például Jeffree Star, Nikkietutorials, Nicol Concilio, Csivettka, és FanMadeMaker. Utóbbi fura lehet, de ő is segített.
2018, Január. Ez számomra egy kisebb hullámvölgy volt. Új lappal akartam indítani, és akartam egy hobbit, aminek élhetek. Gondoltam egyet, és beszereztem egy palettát, mivel Bécsből maradt vissza pénzem, amit felváltottam forintra, és megvettem egy négy színből álló kispalettát, és egy szempilla spirált. Elkezdtem magam sminkelgetni, ami az elején kicsit nehezen indult, de egyre jobban belelendültem. Kezdetben korrektoroztam is az arcom, de idővel azt is elhagytam. Egyre több palettám lett, és egyszerűen minél több szemsminkelési technikát akartam kipróbálni. Mára már három palettám van, és mindegyiket aktívan használom, ami mutatja, mennyire sokat sminkelek.
Ez vált a hobbimmá, amivel elereszthetem a gondjaimat egy kis időre. A napi rutinom úgy néz ki, hogy ahogy hazaérek, eszek, pihenek, sminkelek, aztán tanulok.
Az sem okoz már szorongást, ha egy kivágottabb pólóban megyek suliba. A többiek is már megszokták, szóval minden faintos, ha így mondhatom.
Egy szóval a smink számomra nagyon fontos helyet foglal el a szívemben. A crushom folyamatosan azt mondogatta, hogy, idézem: "De [a nevem]! Természetes szépség mond valamit? Sokkal jobban szeretem, ha egy lány nem sminkel!"
Már akkor tudtam, hogy nem fogunk összeilleni 🤷 igazából letettem a gyerekről, mert nem a szószoros értelmében, de egy fuckboy, de tök mindegy
Ez egy másik sztori.
Szóval igazából ennyi. Ha nem leszek egy szerencsétlen, beszari gyökér, megmutatom pár kreálmányomat 🤷
VOCÊ ESTÁ LENDO
Moonchild's stories
Literatura Femininaelborult gondolatok a fejemben, különböző sztorik a múltamban. nem annyira izgalmas, mint amennyire hangzik. csak én. egy lány, aki próbál boldog lenni