Herkese merhaba öncelikle,
Buraya da yazmayalım uzun zaman oldu. Bahanem çok, ama anlatmaya kelime sayım yok. Neyse işte velhasıl kelam gelelim işin aslına...
Son yazdığından beri hiç zayıfladın mı diye soranlara, cevabım hayır tabıki de.
Ben ne zaman diyette olsa kilo almaya başlayanlardanım hatta. Cok çabuk alabilir ama hızlı veremeyenlerdenim. Bunun sebebine gelirsek uzun bir süredir Haşimato hastası olmam.
Ayda versem iki kilo zorla, bir hafta dikkat etmesem beş kilo alabilirim, işte öyle tuhaf bir durumdayım.
Hastalığım bile şişman hastalığı siz düşünün artık.
Hastalığına gelince suan kontrol altında, eminim benim gibi tiroid sorunu olan cok insan vardır. Belki siz de bazen benim gibi hipotiroid olmasaydı da hiper olsaydı demişsinizdir.
Ben kendimi bildim bileli hep diyetteyim, olduğum gibi mutlu olmama küçüklüğümden beri izin vermediler. Her işi becerdim, okudum, basarılı oldum, gururlanacak ve gururlandıracak bir sürü sey yaptım. Ama bende gördükleri hep aldığım ya da verdiğim kilolar oldu.
Bir kıyafet alırken bile hep sonraya erteledim, hiç bu görüntümle bana yakışacagını düşünmedim.
Kimseye bu güne kadar ner görüntüsüyle, ne giydikleriyle, ne de yaptıklarıyla rencide edici bir söz söyledim.
Karşıma çok şişman bir bayan gelirdi o bile bana bir sey söyleme hakkını kendinde bulurdu.
Tabi ben böyle yazıyorum ama hiç de ezik bir insan değilimdir. Bana söz söyleyecek olanları pişman ederim, kızarım, laf sokarım, kendimi ezdirmem. Ama işte yalnız kalınca içim, yastığa başımı koyunca aklım insanların dedikleri ile meşgul olur. Neden böyle?' diye.
Ama dünyanın düzeni bu, benim gibi bir sürü insanın olduguna eminim.
Gecenlerde uzun zamandır görüşmediğimiz aile dostlarımız bizi ziyarete geldi.
Kadıncagız bana dedi k i ben seni hep yaptığın diyetlerle hatırlıyorum. Gercekten de altı yıl önce bana 10 kilo verdiren Dukan diyeti yapıyordum. Tabi bu diyet manevi olmasa da maddi açıdan çok yıpratıcıydı. Yulaf kepeği, süt tozu, et, tavuk, light ürünler falan filan. Ama etkili mi? Evet zamansız bırakırsan kötü mü? Ona da evet.
Şimdi ne yapıyorsun diye soranlara, kesinlikle diyet yapmıyorum, hatta sporda dahil. Beynimi diyetteyim diye hiç mesgul etmiyorum.
Sadece etrafımda özellikle hasta olanların yaptığı şeyi yapıyorum.
Aidin Salih'in açlık orucu ve uygulanması gereken yeme düzenini yapıyorum. Ve kendimi inanın hafif ve mutlu hissediyorum.
Benim yüzümde hala bitmek bilmeyen sivilceler var, ergenler gibi sürekli çıkar. Açlık orucunun buna da iyi geldiğini duydum...
Şimdilik bir hafta oldu.
Sizi bilgilendirmeye devam edeceğim.
Bu yazımı okuyanlara şimdiden tesekkür ederim.
Benim gibi hissedenler ve olanlar varsa destek için yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diyette miyim?
RandomZayiflayamadığım bir gün, diyette olmadığım bir an yok diyenlere, kafayı peynir ekmek yer gibi zayiflamakla bozmuş benim gibilere, şu icsem bile yarıyor aslında bunların hepsi ödem diyenlere, ya bırakın ben kendimle barışığım gibi yalan safsatası at...