Tartı Zamanı: Azim

114 11 75
                                    

Bugün cuma sabahı Tartının başında korku ile titrerken ne kadar kilo verdigime bakmak için başımı aşağıya dua ederek indirdim. Ve sonuç: 82. Hiç memnun değildim bu sonuçtan bana göre tartıda bir sorun var. Yıllanmış eskimiş bir tartıdan ne beklersin ki.

Kocam da medikalci olur bu arada. İnsan iş yerindeki dijital tartılardan bir getirir ama. Destek sıfır. Karşımda lahmacun yiyen adamdan ne bekliyorsam😂😂. Şaka işin özü😘. Ben diyet yaparken aslında kocama da kilo aldırmaya çalışıyorum🙄. Ona böyle borekli çorekli yemekler hazırlıyorum. Ben sonuçta yavaş yavaş kilo veren birisiyim. İstediğim rakama hemen ulaşamıyorsam o bana yaklaşsın değil mi ama?😏😏😏

Şimdi gel gelelim yapacak şeylere . Vücudumdaki ödemi atmak için detoks tarzı iki günlük bir arınma diyeti yapmaya karar verdim. Ve şuanda bu diyet ile geçirdiğim ilk akşamım. Nasılsın diye sorarsanız sanki yemiş yemiş şismişim gibi hissediyorum.

İlk önce Ender Saraç'ın detoks kürünün tarifini yazayım.
1 adet yeşil elma
10 adet karanfil
1 tam limon suyu
3 çubuk tarçın
Yarım demet maydanoz
1 litre kaynar su
Bunların hepsini karıştırıp kaynatıp demlemeye bırakıyoruz. Yemeklerden yarım saat önce içiyoruz.

Yemekten yarım saat önce: Detoks kürü

Sabah: yarım avakado+ haşlanmış yumurta+ peynir+ beş zeytin+ 4 eti form
Ara öğün yok
Detoks suyu
Öğle: haşlanmış tavuk (150-200 G) + 100 Gr Kara mercimek ( haşlanmış + istersen farklı sebzelerle harmanlayarak) + Light yoğurt
Ara: Light süt
Portakal ye
Detoks suyu
Akşam : Kabak mutlaka olsun ( başka sebzelerde ilave ederek) + Yoğurt
Yeşil çay +
Yatmadan önce Detoks suyu
Günlük uc litre su
Ekmek yok
Sadece iki günlük bir arınma diyeti
Börek çörek yok.

Düşünün bugün bir de misafirim vardı. Onlara özel portakallı tarçınlı kurabiyem ve pekmezli un helvası yaptım. Yanında çekirdek , envai çeşit bisküvi. Ama ben bir tane bile yemedim, neden ise canım da istemedi. Kendimi cidden çok tok hissediyordum. Ve bunun nedenini şimdi yazarken anlıyorum Ender Saraç'ın detoks suyu tok tutuyor. Denemenizi tavsiye ederim.

Bugün gelen misafirlerden biri 'her gördüğümde daha da bir zayıf geliyorsun gözüme' dedi. İnanılmaz motive oldum. 'Hadi Sinem sen yaparsın' diye iç sesim bile gazlara boğdu benim

Bu arada unutmadan yazmaya başladığım günden itibaren destek mesajları aldım. Özellikle emekli hemşire betilayben ablama çok teşekkür ederim. Onun tavsiyelerini de bir dahaki yazımda yazacağım.

Gerçekten sabır ve özveri isteyen bir şey diyet... Önümden birbirinden güzel yemekler geçerken aklımdan tek geçirdiğim şey bana her fırsatta laf sokan insanların suratları... İşte beni durduran tek şey bu.

Ne yalan söyleyeyim, henüz spor yapamadım. Havalar da biraz soğuk, dışarı çıkıp yürümek iyi olurdu ama bebekle bu biraz da zor.

Aslında pek öyle tembel bir insanda değilimdir. Yerim oturup durmam. Yine de bendeki rahatsızlık metabolizmamı derinden etkiliyor. Bir hasimato hastasıysanız inanın kilo vermek bir zulüme dönüşüyor. Ama azim azim azim diyorum ben.

Sağlıcakla kalın ... Bir sonraki yazıma kadar görüşmek üzere.

Belki bir dahaki sefere bir öncesi sonrası fotoğrafları paylaşabilirim. Tabi siz de isterseniz?

Diyette miyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin