!! Předem upozorňuji, že téma, které budu tady rozebírat je převzato z knihy od terkaakret1 , na které se někteří vyjádřili dosti nepatřičně.
Avšak vše, co tu bude napsáno, jsou jen má slova a můj názor na dané téma, děkuji. !!!!!!!LGBTQ+ komunita
Tohle téma je dosti diskutabilní.
Mně osobně tato komunita nevadí, toleruji ji, avšak sama osobně do ni nespadám.
Přesto mám kolem sebe lidi, kteří ano.
Předem bych asi chtěla zmínit, že homosexualita není nemoc, ani vada, tudíž se nedá vyléčit v nějakých zařízeních, ve kterých do vás budou nalévat s prominutím sračky, že jste nemocní a že je to špatně.
Ne lidi, vážně homosexualita nejde vyléčit, není to psychická nemoc, člověk se tak prostě narodí, a to, že ho tam někdo pošle, je prostě a sprostě ŠPATNĚ.
Člověk, že je homosexuál, bisexuál, transexuál a podobně, zjišťuje až postupem času. Ostatně, většina světa je stále hetero, žijeme stále v hetero prostředí.
Pokud se ale stejně najde někdo, kdo napíše, že o tom vím velký kulový, tak si může hned kupovat jednosměrnou letenku na Sibiř.
Přečetla jsem si o tom dost článků, abych si na tuto komunitu vytvořila svůj vlastní názor a nepodporovala názor většiny.
I homosexuální páry mohou dobře vychovat děti, stejně jako hetero.
Nikdo vás nenutí se dívat na homosexuální páry, stejně, jako na filmy či knihy o nich.
Ano, uznávám, že některé knihy přímo tady na wattpadu jsou dosti přehnané.
Ale ne všechny.
To je ale zase kapitola sama o sobě.
LGBTQ+ komunita není nic špatného, za co by se měl člověk stydět. Dokonce lidi z této skupiny, jsou lepší, než někteří hetero.Je to vše jen čistě můj názor, tolerance se cení, vulgarismus smazává.
Já se s vámi tedy loučím!
Takže bambus! xD
ČTEŠ
Brony sem, Brony tam
AlteleBrony kniha, kde budu dávat různé informace a obrázky.(I mimo brony komunitu) Za cover moc děkuji terkaakret1(^^)(^^).