Hazug csajok társasága

21 1 0
                                    


A Hazug csajok társasága vagy ismertebb névén pretty little liars egy regényből indult sorozat, ami nálunk 2014-be került adásra. Öt barátnő egy, nap, együtt töltik, az éjszakát ám másnap reggelre egyiküknek nyoma veszik, a lányt nem találják meg. Aria az egyik barátnő a családjával elköltözik, majd egy év múlva vissza ezzel kezdődik minden. A lányok üzenetet kezdenek kapni egy bizonyos A-tol, aki olyan titkokat tud, mint az eltűnt lány tudót illetve olyan dolgokról ír nekik, amik abban a pillanatban történek, csak hogy a lány holteste előkerül. Felmerül, a szereplők között ki lehet A? Nagyon kedvelhetők a szereplők nincsenek annyira elrugaszkodva a valóságtól ugyanúgy hibáznak, mint egy átlagember. Bér , aki olvasta a regényt , annak szemet szúr , hogy mind a szereplők kinézete mind a történet néhány szála más. Minden van , ami egy fiatalnak kell szerelem, rejtély, gyilkosság,.

Szerintem nagyon rendben volt eleinte nekem szóba se jött, hogy megnézem nem szerettem azokat a sorozatokat, amiket mások istenítenek pl: Szulejmán.

Viszont megnéztem a Egy új tündérmese: Volt egyszer egy dal című filmet, ami teljesen a kedvencem vált ne kövezettek meg, de mindig az a lány voltam, aki szerettet a mesevilágba élni ezért is tetszett meg. Lucy Hale lett a kedvenc színészem illetve énekesem.

Úgy döntöttem adok egy esélyt a sorozatnak. Elkezdtem nézni és csak azt vettem észre, hogy már vagy két évadot ledaráltam egy nap alatt. Imádtam, hogy sose tudtam kibe bízhatok a legkedvesebb kartereknek is volt valami titka, ami ha nem is feltétlenül befolyásolta a sztorit érdekes volt. Még az is nagyon meg fogott, hogy mikor azt hiszed, megfejteted, a rejtvényt az egész egy óriási fordulatot vesz, ami miatt kezdhetsz, mindent előröl. Nekem az első kettő évad volt a kedvencem egy idő után kezdtem megunni, de egy adott rész után ismét nagy fan lettem.

A sorozatnak hét évadja van és 2017-be lett vége. 

Remélem segítettem! 


Sorozatok sorozataiWhere stories live. Discover now