Reign

19 1 0
                                    

Ha jobban tetszik: Az uralkodónő című sorozat a Skótok híres királynőjének, Stuart Máriának az életét dolgozza fel. Mária egy kolostorba él egészen, addig míg megnem próbáljak mérgezni ekkor Franciaországba, megy, mivel a francia trónörökös Ferenc a vőlegénye. Katalin Ferenc édesanyja nem nézi jó szemmel a frigyet mivel a látó Nostradamus megjósolta, hogy Mária okozza Ferenc halálát. Katalin ezért elkövet mindent, hogy megakadályozza a házaságót. Máriával tartanak az udvarhölgyei is, akiknek ugyanúgy van egy rejtélyes története. Természetesen rengeteg dolog eltér a királynő valódi életétől. Inkább itt a romantikára törekedtek, mint a hitelességre, ezért ha azért készülsz megnézni, mert valóban érdekel, téged a történelem el kell, szomorítsalak, aligha van valami közös a sorozat és a valóság között, de ha viszont szeretted a kosztümös filmeket/sorozatokat, akkor szerintem ez jó választás. Személy szerint én jobban örültem volna, ha van is egy kevés köze a királynő tényleges életéhez, de így is imádtam. Összesen négy évadot élt meg és 2017-be.fejezték be.

Engem az fogott meg igazán, hogy igazán romantikus, amikért én sajnos élek-halok viszont nem az a tipikus szerelmi sorozat tele van rejtéllyel, amiket egyedül nem biztos, hogy megtudsz fejteni. Sugározza a sötétséget valamint a fényt is egyszerre. Szerintem sokat lehet belőle tanulni attól függetlenül, hogy nincs sokk köze a történelemhez.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sorozatok sorozataiWhere stories live. Discover now