Sarışın adam yüzünden silemediği endişe dolu ifadesiyle soğuk kış gününe inat terler içinde koşuyordu. Gözlerinden belli oluyordu, bir şey arıyordu. Sonunda hızlıca önünden çektiği ara sokağa takıldı gözü bir süreliğine. Koşuşunu durdurup birkaç adım geriye gidip ara sokağa, atılmış olan siyah çöp poşetlerinin arasındaki androide, baktı.
Ne olduğunu fark etmesiyle kırılmış olan ve etrafa mavi sıvı akıtan androide koştu panikleyerek. Titreyen elleri, çatlamış olan kollarına yöneldi ve kolunun altına girdi. Gözleri aralıklıydı fakat koyu kırmızı gözlerinde ışık yoktu. Tek bacağı sert bir malzemeyle zarar görmüştü. Ayrıca yüzünün yarısı soyulmuştu ve derisinin altındaki demir kafatası gün yüzüne çıkmıştı.
Sarışının gözü yerdeki pankartlara takıldı. "İşimizi geri verin!", "Androidlere ölüm!" tarzı yazılar vardı. Katsuki, sıcak nefesini sinirle dışarı verirken, buhar oluşturuyordu. Sinirle yumruğunu sıktı.
"Kahretsin..." Ayağa kalktı ve kızıl saçları omuzlarına düşen androidi yavaş adımlarla bulundukları ara sokaktan çıkarmaya çalıştı. Soğuktan kızarmış ve üşümüş ellerini, androidin zarar görmüş ve soyulmuş olan ellerine kenetledi.
"Buradan gideceğiz, Eiijoru." Zar zor attığı adımlarla androidi evine taşıdı. Ne yapmalıydı bilemiyordu. Fakat tek seçenek tamir ettirmek olmalıydı. Bu yüzden CyberLife Bakım Merkezini arayacaktı. Telefonuna ulaştığında kötü bir şey olmaması için dua ediyordu. Eğer onu ciddi anlamda kaybederse, yaşıyor gibi hissedemezdi.
Telefonun karşısındaki androide, Eijirou'nun bozulduğunu söyledi. Saldırıya uğradığını dile getirememişti. Çünkü kendisini suçlu hissediyordu. Eijirou'yu dışarıya yalnız başına yollayan kendisiydi. Sadece biraz alışveriş yapmasını istemişti. Böyle sonuçlanacağını bilmiyordu.
Adresini verdikten birkaç saat sonra androidler gelip Eijirou'yu aldı. Ayrılmadan hemen önce Katsuki'ye durumunun kötü olduğu ve ücretin fazla olacağını söyledi aralarından biri.
"Bayım, bu model, RT600. Yeni bir model istemez misiniz? Tamir ücretiyle aynı." Katsuki başını sağa ve sola salladı. Daha sonra gözlerini androdin yeşil gözlerine sabitledi.
"Hayır... Onu istiyorum. Yeni bir tane değil." Katsuki parmaklarıyla oynuyordu. Gerildiğinde hep böyle yapardı. Eijirou ile yıllardır beraberdi. Onu kaybetmek istemiyordu. Fakat şu an onu emin ellere verdiği için biraz olsun rahatlamıştı.
"Siz bilirsiniz... Adı aynı mı kalacak? Eijirou?" Sarışın adam başını aşağı ve yukarı sallayınca android, diğerlerine dönüp kızıl saçlı androidi evden dışarı çıkardı. Katsuki ise kendisini kanepeye bıraktı.
Çok düşünüyordu ve sakinleşmesi gerekiyordu.
Eijirou iyi olacaktı...
Devam edecek...
► ►
tiriyum İyi ki doğdun! Beni bu güzel fandoma sokan da sendin. Bunun için ayrı bir teşekkürler.
Kitaplarım seninkiler kadar iyi olmasa da, elimden geleni yapıyorum. Bunu da seveceğini umarak yazıyorum.
Benim için büyük bir motivasyon ve ilham kaynağısın. Umarım hayatın boyunca hep mutlu olursun, karşına hep iyi insanlar çıkar. Seni seviyorum! ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restart || D:BH×KiriBaku ✓
Não Ficção"Bir insanın, bir adroide bu kadar kaptırmaması gerekiyor kendisini." × Ve Eijirou, ikinci defa aynı kişiye aşık olur. × Detroit: Become Human oyunun KiriBaku versiyonudur. Anime ile bağlantısı yoktur. Sadece iki karakter oradan alınmıştır. @tiriyum...