-Alig várom az új osztálytársunkat.Remélem Ő normálisabb lesz a fiúknál...Meg pár lánynál-Ábrándozott Emily.
Emily a legjobb barátnőm,meg egybe a padtársam is.Kiskorunk óta ismerjük egymást,és mindig jól kijövünk egymással.Mindig elmondtuk egymásnak a titkainkat,mindig segítettünk egymásnak.Mondhatni már testvérek vagyunk.
-Szerinted fiú jön vagy lány?-Kérdeztem kiváncsian.
-LÁNY!-ordította emily-Nem kell ide több fiú!!!
Hát igen.20-an vagyunk az osztályba,és abból 15 fiú.Mit ne mondjak nem könnyű ennyi agyhalottal.Most is ha körbenézek az osztályon ezt látom:James kergeti Bent.Ben nekiugrik Johnnak.John nekiesik a szekrénynek.A szekrény feldőlt.Mindenki röhög rajtuk.-Jesszus isten John!!!Mit művelsz??!?-Sikított Beverly.Ha már itt járunk...Beverly és az ő kis barátnői Katey és Kelly született plázacicák.Folyton festik a körmükett,felkennek magukra 2 kiló festéket,és még emelett nagyképűek is.Folyton bele kell szoljanak mindenbe.18 Hűlyével kell egy osztályba legyünk.Gratulálok.
Miközben ezeken gondolkozom,megérkezett az osztályfőnökünk Mrs.Parcer.
-GYEREKEK!!!!JOHN MIT MŰVELSZ??!AZONNAL LEMENNI AZ IGAZGATÓHOZ!MOST!!-üvöltötte John képébe.John kutyafuttában rohant ki az osztályteremből.Mit ne mondjak Mrs.Parcer eléggé agresszív.Mindenen feltudja magát húzni.Habár ezen meg se lepődőm.Én már diliházba kerültem volna ilyen gyerekek mellett.Csoda hogy még bírja szegény.
-Nos, kedves 7.B!Remélem örültök,hogy elkezdődött az új tanév.-Mondta lelkesen Mrs.Parcer.
-Neeeee-Üvöltötte korusban az egész osztály.
-Naaa.Egy kicsit röbb lelkesedést vártam.-Fintorodott el-Na ezt most hagyjuk.Ebben a tanévben lesz egy új osztálytársatok...
-Tudjuk.-Kotyogott bele Mike,egy másik osztálytársunk.
-Nos,mike.Ha nem szeretnél te is lemenni az igazgatóhoz,légyszives fogd be-.A fiú egy kicsit megszeppent,de tovább fojtatta:
-De ugye fiú lesz?
-Nem,nem fiú lesz.Hála az égnek.
-Akkor lány?-Kuncogott James
-Nagyon viccesek vagytok-Húzta el a száját Katey.
-Gyerekek,folytatnám.Szóval be szeretném mutatni Kyara Endersont!Na hello!Remélem eddig tetszik ez a könyv.Hamarosan jön a kövi rész!
YOU ARE READING
-AZ ÚJ LÁNY-
Horror"Hosszú fekete haja vállára hullott,és csak bámult kifelé az ablakon...Mintha nem is élne"