Végre kicsengettek a sulibol,és mindenki indult haza a maga tempójában.Bedugtam a fülembe a füllhallgatómat,elindidottam egy lejátszási listát,és elindultam.
Már vagy fél úton tarthattam,amikor észrevettem,hogy valaki követ.Hátrafordultam és meglepődtem.Kyara jött utánam.Nem véltem érdekesnek ezért vállat vontam,és mentem tovább.Biztos,hogy ő is arrafele lakik,mint én.Nagyon távol lakom a sulitól,ezért mindig 40-50 perveket gyaloglok.Fel is ülhetnék a búszra,vagy meg is kérhetném anyát,hogy fuvarozzon,de mivel én szeretek egyedül lenni,és nem vagyok egy model alkat,ezért gyalok közlekedek.
Már az út háromnegyedét megtettem,és kiváncsi voltam Kyarára.Hátrafordultam,és jött.Még mindig.Egy kicsit megrémültem,mert egyáltalán nem volt neki szimpi arca,és ahogy nézett....Jézusom,inkább ne.
Direkt tettem egy kitérőt,hogy tesztelljem,tényleg engem követ,vagy csak én vagyok olyan hülye,és mindent beleképzelek mindenbe.
Bementem a közeli üzletbe,hátha tovább megy,mert már nagyon zavart.Nem.Nem ment tovább.Utánam jött.Bejött az ajtón és engem keresett a tekintetével.Kihasználva az alkalmat elkezdtem futni a sorok közt,hátha feladja,és hazamegy.
Már vagy negyed órája boklászok a boltba,de sehol sem találom.Lehet hogy elment már?
Sziasztok!Elhoztam a köpvetkező részt!Holnap jön a kövi.
YOU ARE READING
-AZ ÚJ LÁNY-
Horror"Hosszú fekete haja vállára hullott,és csak bámult kifelé az ablakon...Mintha nem is élne"