"És akkor belépett..."
Az egész osztály egy emberként fordult a lány után,aki unott fejjel sétált a tanárnő mellé,és felénk fordult.Arca nem árult el semmit,csak úgy bámult ki a fejéből.Ettől a nézésétől kirázott a hideg.
Amint jobban szemügyre vettem őt,egész normálisan nézett ki.Fekete farmert viselt,egy fekete bő pulcsival,és fekete kiegészítőkkel.Haja szép ápolt,derekáig ér.
-Nos,mutatkozz be.-Utasította a tanárnő.Kyara megforgatta a szemeit,nagy levegőt vett aztán belekezdett a mondandójába:-Szasztok.Kyara vagyok 17 éves és Németországból jöttem.Apám német, anyám angol,ezért beszélem ezt a nyelvet is.Kedvenc színem a fekete,és kedvenc állatom a macska.Már sok iskolába beírattak,többe,mint gondolnátok.De kirúgtak....Bizonyos okok miatt...Remélem innen se fognak kibaszni,szóval ja...Ennyit kell tudni rólam.
-Ebben az iskolában eltürjük a szép beszédet kisasszony,szóval vigyázzon a szájára.
-oké,oké.Leülhetek?
-Még nem.Osztály mutatkozzatok be neki!-Kyara egy "most szivatsz ugye?"fejet vágott,de nem szólt semmit.Egy roppant unalmas óra után végre mindenki bemutatkozott,aztán végre valahára kicsengettek.
Mindenki kiment az osztályból,csak Kyara maradt bent.Most is csak bámult.Valamit.Valahol.Valamiért.
-Te,ez nyitott szemmel elaludt,vagy szegény sokkot kapott?-Kérdezte Emily.Én erre kiköptem a teámat,amit a büfébe vettem.Em megütögette a hátam,mire enyhült kicsit a köhögésem.Remek.
-Hát nem tudom,de elég fura.-Mondtam valahogy két köhögés között.
Na sziasztok!Itt az új rész.Kérlek írjatok véleményt!
YOU ARE READING
-AZ ÚJ LÁNY-
Horror"Hosszú fekete haja vállára hullott,és csak bámult kifelé az ablakon...Mintha nem is élne"