Capitolul 5 - Vreau sa fiu majora!!!

275 8 1
                                    

Am intrat in casa, care-i mai degraba un palat, dar nu conteaza, si m-am dus spre una din camerele mele. Mi-am facut un dus, apoi m-am imbracat cu aceleasi haine pe care le port mereu. M-am privit in oglinda. Parul imi e lung, pana la baza gatului si ondulat. Ochii-mi sunt negri, iar tenul palid. Purtam blugi negri, tricou negru, si peste el o geaca de piele, tot neagra, lunga pana-n pamant. Aratam bine! Mi-am luat geanta si am coborat grabita.

-- Ema, unde pleci nemancata? Treci la masa, imi ordona mama chiar cand vroiam sa ies.

Bravo Ema! Trebuia tu sa iesi pe usa! Fereastra ta ce-are? Off...

-- Mama, nu mi-e foame.

-- Nu discut.

-- Hai mama, te rooog! Trebuie sa ma intalnesc cu Celi.

-- Celia poate astepta. Treci!

Fir-ar! Mamele astea! Abia astept sa fiu majora si sa fac numai ce vreau eu.

N-am mai zis nimic si m-am dus la masa. Telefonul imi vibra, anuntandu-ma c-am primit un mesaj. Era Celi.

        ~Celi: ''Unde esti?''

        ~Ema: ''La masa :(( M-a oprit mama!''

        ~Celi : ''Naspa''

        ~Ema: ''Stiu. Unde esti?''

        ~Celi: ''La intrare''

        ~Ema : ''Sa nu intri fara mine!''

        ~Celi: ''Atunci grabeste-te!''

        ~Ema: ''Incerc :((''

Trebuie sa ma grabesc, sau Celi va merge la concertul lui Alex Velea fara mine, iar eu nu pot accepta asta.

-- Mama, pui odata masa?!

-- Ai rabdare Ema!

-- Nu pot! Si spunand asta, am luat-o la goana, fara sa mai bag in seama strigatele mamei.

                                                                       ***

Vreau sa fiu majora!!! Acum!

Cand m-am intors de la concert, mama mi-a facut un scandal monstru! Si m-a pedepsit!! Va dati seama?! Offf... E greu sa ai cincisprezece ani!

Mi-am prins parul saten intr-o coada si am dat drumul la muzica. La maxim! Daca tot sunt pedepsita, n-am de gand sa-mi inec ochisorii mei caprui in lacrimi din cauza asta. Am inceput sa dansez si sa fredonez  pe melodia ''Soul 4 sale'' a lui Simon Curtis.

      Come baby listen there's some things you wanna know

      But look at about this loveless I know where was gonna go

      Until you let a proof now that you can try to show me

      Other ways to go about it I already know                                                     

M-am dezbracat de bluza, ramanand doar in sutien.

       This is a relationship in which we make sacrifices

       Tip it, cut it, split it up and leave the body paralized

       Unable to be clear that you listened that you realized

       That's just what you got, a deal, take the wedge and pay a price

Mi-am dat si jeansii, si m-am dus sa dau drumul la apa in cada.

Ochii NoptiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum