Incerc sa-i vad chipul, dar negura noptii nu ma lasa. Vreau sa ma intorc la masina lui Celi, dar strainul ma prinse de brat, tragandu-ma spre el.
-- Hei! Da-mi drumul!
-- Fii fara grija, vei muri rapid, si spunand asta, ma musca.
Necunoscutul fu propulsat in aer, iar eu ii auzii urletul de durere, care dupa un timp se stinse.
-- Esti bine? ma intreba Eric apropiindu-se de mine.
-- Acum ca esti aici, da! ii raspund.
Eu zambii, facandu-l pe Eric sa-si treaca un deget peste buzele mele moi. Il iau de mana si-l trag mai aproape, napustindu-ma asupra buzelor lui. El imi raspunse cu aceasi dorinta la sarut, tinandu-mi trupul fragil cat mai apropae de-al lui. Isi duse buzele pe gatul meu, inspirandu-mi aroma de liliac si simtind sangele pulsandu-mi prin vene. Caninii i se lungira, strapungandu-mi gatul. Sangele cald incepu sa-i curga in gura, imbatandu-l cu aroma lui. Incerc sa ma trag din stransoarea lui, dar Eric era prea absorbit de gustul sangelui meu, ca sa observe.
-- Eric, ma doare!
Auzind acele cuvinte, se retrase rapid, disparand in noapte. Eu imi rup o bucata din fusta si mi-o duc la gat, privind prin intuneric, in cautarea lui. Dupa un timp, vazand ca nu-i de gasit, ma indrept spre masina, cu privirea trista.
***
-- Fata asta a luat-o razna! Nu ma mai asculta, fuge de acasa, merge prin cluburi, se vopseste, ce mai urmeaza? Sa se drogheze? De cand a intrat la liceul asta pur si simplu s-a schimbat. Nu mai e fetita mea.
-- Stai linistita, are cinspe ani, e o varsta critica, o sa-i treaca.
In timp ce mama si tata se certau din cauza mea, eu stateam si ascultam pe scarile din lemn care duc spre etajul casei. E drept ca in ultimul timp nu am fost eu prea sfanta. De fapt chiar am dato-n bara de cateva ori, mai ales cand m-am vopsit, cu toate ca mama imi interzise cu desavarsire sa fac asta. Adica, hei, sunt doar cateva suvite rosii, nu m-am ras in cap sau cine stie ce chestie nasoala am facut. Vroiam doar sa fiu diferita... sa ies in evidenta.
-- Poate i-ar prinde bine sa mearga intr-o tabara de vara, zise mama in timp ce sorbea o gura de cafea din cescuta ei cu floricele.
-- Uite, hai s-o lasam putin, poate se schimba.
-- Si daca nu? Ce o sa faca? O sa stea toata vara sa butoneze laptopul si sa se uite la televizor?
-- Daca tot vrei s-o trimiti undeva, putem s-o angajam sa lucreze ca si chelnerita pe timp de vara la “Pink”. As putea sa vorbesc cu patronul barului sa o ia. Oricum, mai sunt 2 luni pana la vacanta de vara.
-- I-ar prinde bine. Macar vede si ea ce inseamna sa muncesti.
Chelnerita... hmmm... nu suna rau. Asa pot sa am si eu banii mei si sa nu ii mai cer tatei de fiecare data cand am nevoie. Si barul “Pink” este unul din cele mai frecventate baruri din oras. In timp ce mama si tata imi aranjeaza un “interviu” cu Raymond Price, patronul barului, ma strecor inapoi in camera mea, unde dau peste Eric.
-- Stii ca s-a inventat usa, nu?
-- Chiar? zise el in timp ce ma saruta.
Aud masina tatei pornind. Ma uit pe geam si o vad pe mama urcandu-se pe scaunul din dreapta soferului, apoi ii vad cum se indeparteaza pe aleea pietruita in porche-ul lor rosu.
-- Se pare ca suntem singuri, ii zic lui Eric in timp ce ma intorc spre el.
Ma saruta pe frunte, pe gat, numai pe gara nu, asa ca l-am tras spre mine si l-am sarutat lung si pasional.
CITEȘTI
Ochii Noptii
RomanceEma este o fata cu o viata plictisitoare si monotona. Intre timp la scoala ei apare Eric care este vampir si de care Ema incepe sa se indragosteasca. Fata va descoperi ca nu e chiar asa de usor sa traiesti langa un vampir si sa faci fata dusmanilor...