"Dahyun~ sudi tak awak menjadi isteri saya?"
"Jungkook~"
"Ye?"
Dahyun menarik nafas sebelum mermulakan pemulaan
"Maaf, tapi saya x sedia lagi.. untuk berumah tangga, lagi pun saya tidak sepernuhnya mencintai awak so.. beri saya sedikit masa untuk memikirkan pasal ni, maaf."
"Ahh~ x apa saya faham apa awak rasa, mungkin saya terburu-buru kot, yelah maklumlah ini kali pertama saya jatuh cinta kat manusia"
"Awak~ x pernah bercinta dengan werewolf ke? Kesiannye.. anak king pun x ada yg nk ni mesti memang x laku HAHAHA"
"Ooi sedap mulut kutuk org ingat nk bagi belas kasihan. Rupanye mak cik bawang jugak kau ni macam mana lh aku boleh suka kt kau"
"Ouhh jadi x suka lh ni? okey.. tadi ingat bila dia x pernah bercinta ingat nk terima je lamaran dia tadi bila dh kata macam tu... x jadi lh"
"Betul ke?!! Alaaa sorry lh.. x sengaja..'
"hehh x ada kita dh buat keputusan"
"Sorry lh... kalau still merajuk aku cium kau nk?!!"
"Eei mana aci main cium-cium ni, main kotor lh"
"Dh kau merajuk macam mana lagi nk pujuk tu jelah, hehehe"
"Tu bukan pujuk tu lagi menambah kan merajuk"
"Alaa okk aku x cium. tapi betul ke nk terima ni?!!"
"X ada lah saja nk test happy ke x kalau macam tu, siapa suruh ejek org mak cik bawang lagi kn dh kena"
"Lahhh test je ke? asal x betul-betul? kan lagi best, hehehe"
"Hmm yelah.. x boleh sabor"
Selepas merajuk-merajuk, sweet-bersweet, sampaikan bersemut author dibuatnye habis satu badan author gatal
Biarlh kitaorang nk bersweet bagai salah ke
Bila masa aku nk bersweet dengan kau? X kuasa aku dibuatnye
HAHAHA padan muka x ada org nk
Elehh sebernanya author jealous x ada org suka dia kn dahyun
Hmm yelah jungkook kau pun sama, pantang x nk kalah gaduh dengan perempuan kau pun dh macam perempuan hahaha
Yelah tahulh aku ni x cantik x lawa macam dahyun kau ejek-ejek aku x ada org suka aku x apa lh aku malas lh nk sambung biar ff ni berkulat x bersentuh aku sambung ni kira untung lah aku nk korang happy-happy tapi sebab kau dh ejek-ejek aku x jadi lh nk sambung
Ha.Ha x tayuk aku x tahu jungkook kau yg buat kau lh yg tanggung
Aduhh dia dh berdramatik lh pulak wei x kaan aku sorang? tolong lh aku!
X ada aku x buat kau yg buat pandai-pandai lh kau selesaikan
Bersambung..
______________________________________
author: .... =_=
dahyun: sorry guys author x ada mood nk sambung ff ni ni semua sebab jungkook lah ni, tapi tolong guys, marah kt jungkook tu dn tolong kalau korang nk ff ni berterusan tolong bagi semangat kt author harap korang buat author kembalikan cerita ni, please~
YOU ARE READING
Love A Werewolf (BTS) || low Update ||
WerewolfHi aq dahyun aq seorang nak tungal yg tinggal di sebuah hutan dengan seorang nenek yg tengah dlm nazak. Semasa aku pulang ke rumah aku terjuma seorg berbadan nye bulu, dn aku bertanya.. "Siapa kau?"-dahyun "Aku ialah jeon jungkook"-jungkook "Dn kena...