"Dahyun~"
Dgn kebinggungan Dahyun yg tak tahu apa ii, di terima satu kejutan yg membuat kn Dahyun terkaku..
[Falsback]
"Dahyun~"
"Ye?"
"Saranghae~"Lalu Jungkook jungkook beredar Dan meninggalkan Dahyun keseorgan yg masih memproses kata ii yg Jungkook sampaikan tadi..
[Falsback end]
[Dahyun POV]
"Saranghae~"
"..."
"Dia kata 'saranghae~' ke tadi?? Tak, tak, tak, tak mungkin aku mimpi.. *cubit* auch! *Blushing*"Dalam masa yg sama ada seseorg memerhati kn mereka..
Sorry author ambil masa kejap. Okay author tahu watak ni dh lama tak muncul.. And author nk test korang ingat siapa tak watak ni?? Kalau yg ingat tu.. Mesti tahu watak tu nk buat apa.. Yg tak ingat, is okay try again😅 okay back to the story!
"Hi Dahyun lama tak jumpa"
Dahyun pandang arah yg berkata lalu..
"Eh?! Jackson!! Lama tak jumpa!"
"Haha.. Saya busy sangat kebelakangan ni tu dh lama x jumpa"
"Buat apa awak dtg sini??"
"Saja nak Jumpa aw-"Tak sempat jackson menghabiskan ayat nye junkook dtg
*tarik tangan dahyun*
"Kau buat apa dtg sini lagi?!"
"Saja nk bercakap bakal permaisuri werewofl yg cantik ni"
"Kn aku dh ckp jgn kau dtg sini lagi semata ii kau nk ambil jwtn tu!"
"Ha! Tahu pun.. Habis tu kenapa tak bagi je?"
"Aku tak akan kasi jwtn tu kat kau!"
"Asl?!"
"Kau nk slh gunakan kn kuasa kau sebab jwtn tu!"
"Yee~ MEMANG! Aku nk semua WEREWOFL tahu yg manusia ni JHT! Macam PEREMPUAN yg kt SEBELAH KAU!!"
"Apa slh manusia kt kau?!"
"Kau tak ingat macam mana BAPAK aku mati?! KAU TAK INGAT?! Bapak aku mati sebab MANUSIA YG BUNUH DIA kau tahu! KAU MASIH TAK INGAT?!"Jungkook terdiam dn tak mampu nk berkata kerana dia ingat akan pakcik dia mati dpn mata dia dulu kerana manusia yg membunuh nye..
"Tu sebab aku nk BUNUH perempuan ni! DIA X PATUT JADI PERMAISURI WEREWOFL KT SINI! DIA X LYK!!"
"Walaupun dia manusia. Dia lyk jadi isteri aku! Jadi permaisuri kat sini! Sebab dia bukan MANUSIA yg kau bayang kn!"
"KAU SLH!! Dia sama je macam MANUSIA yg lain!! SEMUA BODOH!"
"Saya t-tahu.. Saya manusia yg lemah... Tapi tak semua manusia macam tu.. Mereka bunuh werewofl sebab mereka fikir, werewofl membahaya kn mereka... Mereka tak fikir akan hati werewofl sendiri.. Dn saya sokong pendapat a-wak jackson.."Kata dahyun sambil menangis akibat takut
"BERANI KAU CKP MACAM NAMA AKU!! Kau TAK LYK NK CKP DGN AKU! Aku BENCI KAU PERTAMA KALI AKU NAMPAK KAU!!"
"DH JACKSON! BERHENTI! Kau buat dia takut, KAU TAHU?!"
"AKU MEMANG NK DIA TAKUT PUN! AKU NK DIA TAHU KITA NI MACAM MANA!!"Jacksom terus berlari ke arah dahyun dn ingin mengigit dahyun tapi di halang jungkook.
"AH!"
"KENAPA KAU HALANG!! KAU TAK LYK NK MEMPERTAHAN KN DIA!!"
"Kau tak patut BUAT SEMUA NI!"
"KENAPA AKU TAK BOLEH?! Tak mungkin, kau dh suka kn, MANUSIA YG BODOH NI?!"
"YE! Aku SUKA dia! Aku mula SUKA kn dia!"
"Bukan kau ambil dia sebagai makanan kau?! KAU SENDIRI YG CKP! THEN KAU SUKA DIA?! HAHAHAHA!"
"APA KAMU BERDUA BUAT NI!!"
"Appa!"Jungkook terkejut akan kehadiran appa yg tidk memberitahu lalu meleraikan pergaduhan tersebut
"JACKSON! Kamu tak patut ckp macam tu dpn dahyun macam tu!"
"APASAL TAK BOLEH UNCLE?! MEMANG LYK DIA TAHU KETURUNAN DIA BUAT KAT APPA AKU?!"
"Uncle tahu kamu dh lalui hidup kamu dgn kesesaraan yg manusia buat kepada appa kamu.. Tapi kamu kena cuba dkt kn diri kau dgn dahyun.. Kamu tak tahu dia macam mana lagi dn kamu kata macam tu kat dia"
"BUAT APA SAYA NK TAHU PASL PEREMPUAN NI! DIA PATUT MATI JE!"Lalu dahyun pergi meninggalkn mereka dgn keadaan sedih dn kecewa
"KAMU BALIK RUMAH KAMU SEKARANG JACKSON!"
Jackson meninggalkn kawasan itu dgn keadaan tak puas hati
"Jungkook kamu pergi tengok bakal isteri kamu tu"
"Baik appa"[Jungkook pov]
Aku meninggal kn appa dn memasuki rumah. Aku menuju ke tingkat atas dn pergi ke lalu bilik dahyun
Knok! Knok!
Tiada sahutan yg diberi.. Aku mengetuk lagi.. Dn sama, tiada sahutan. Lalu aku membukak pintu..
Bersambung...
______________________________________Apa yg terjadi apabila jungkook membuka pintu bilik dahyun?
Okay guys part 20 akhir nye siap😰 pukul 12 tengh mlm lhh idea muncul bertimbul ii haihhh.. Org mlm ii otak nk relax author.. Otak masih cergas lagi😑
Btw guys cerita ni banyak sangat pentengkaran and watak "Jackson" dh kembali guys! Hope you guys enjoy! Good night😴
YOU ARE READING
Love A Werewolf (BTS) || low Update ||
Hombres LoboHi aq dahyun aq seorang nak tungal yg tinggal di sebuah hutan dengan seorang nenek yg tengah dlm nazak. Semasa aku pulang ke rumah aku terjuma seorg berbadan nye bulu, dn aku bertanya.. "Siapa kau?"-dahyun "Aku ialah jeon jungkook"-jungkook "Dn kena...