"Kenapa sakit ke?"
Aku kedekatkn diri ke badan Dahyun..
"Jungkook kenapa ni?"
Lalu aku mencium Dahyun .[Jungkook POV end]
Dahyun terkejut akan kelakuan Jungkook dn meleraikan ciuman mereka..
Pang!
Satu tamparan sakit dari Dahyun.. Dahyun terus memadam kn api dan terus naik ke bilik.
"Apa kau dh buat ni Jungkook habis lamaran aku untuk kawin dengan dia dan muka kacak aku😭"
"Kau kacak sangat ke? Aku rasa x pun😑"
"Apa lh author ni.. Bukan ke author minat Jungkook?"
"Yg real punya bukan yg 'Fake' ni.."
"Sampai hati author ckp macam tu kat kook..😭"
"X payah nk berdrama sangat lh Jungkook.."
"OK fine! Malas nk layan author lagi.. Bye2!!"
"😑"Jungkook terus naik ke atas apa bila Dahyun pergi..
[Dahyun POV]
"Berani dia cium aq tampa kebenaran aku dulu..😣"
Dahyun membebel marahKnok..knok..
"Siapa pulk yg kacau aku tengah bad mood ni.."
Dahyun dengan marah nye mebuka pintu dengan ganas.. Ternampak kelibat balik dibencinye..[Dahyun POV end]
"Aku n-"
Belum sempat Jungkook menghabiskan ayat Dahyun menutup pintu dengan kuat."Dahyun.. Aku minta maaf sangat2 sebab aku cium kau.. Aku tahu kau marah kn aku sebab aku terlampau terburu-buru tapi aku x dapat kawal diri aku sendiri.. Dahyun.. Aku minta maaf sanggat2"
Kata Jungkook dari luar bilik. Lalu dengan pelahannye Dahyun membuka pintu apabila mendengar kata2 Jungkook yg terlampau romentik."Romentik lh sangat.. Aq rasa x pun😒"
"Author jgn lh kacau cerita ni.. Part best ni.."
"Hmm.. OK sorry2""Betul ke? Kau x sengaja? Ataauu.."
Belum sempat Dahyun habis kn ayat Jungkook memotong"Betul! Aku betul2 x sengaja.. Sorry😥"
Lalu Dahyun mendekati Jungkook dan mengusap pipi jungkook yg di lempang nye.."Sakit ke?"
Jungkook hanya menganguk comel.. Apabila di layan demikian."Jungkook~"
Panggil Dahyun manja..Bersambung..
______________________________________Kenapa Dahyun panggil Jungkook?
OK guys update jugk part 18 sorry selama ni author lambat update.. Tapi author tetap buat untuk korang.. Tapi part ni dh siap tapi akibat masalah sedikif author buat balik dan ini lh jadi nya.. Harap korang enjoy..
YOU ARE READING
Love A Werewolf (BTS) || low Update ||
Hombres LoboHi aq dahyun aq seorang nak tungal yg tinggal di sebuah hutan dengan seorang nenek yg tengah dlm nazak. Semasa aku pulang ke rumah aku terjuma seorg berbadan nye bulu, dn aku bertanya.. "Siapa kau?"-dahyun "Aku ialah jeon jungkook"-jungkook "Dn kena...