Berdel

841 24 0
                                    

Nefes'ten

Sabah kapının çalınması ile uyanmıştım kim olduğunu düşünürken karşımda abimi ve Esma'yı görmeyi beklemiyordum. Kaçmışlar! Diye içimden söylenirken annem ve babamda kapıya çıktı bir tek büyük abim gala uyuyordu o kapı sesine rağmen. Tabi sabaha kadar içmişti uyanamaması gayet normaldi. Ama asıl mesele şimdi olacaklardı, ben babam ikisini de öldürecek diye düşünürken babamın söyledikleri ile resmen alt üst oldum.
'Ya öleceksiniz ya da Nefes ile berdel yapacaksınız'

Tahir'den

Sabah anamın feryatlarıyla uyanıp aşağı indiğimde Esma'nın kaçtığını öğrendim ve başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Çünkü olacakları tahmin edebiliyordum. Ama bu şekilde bekleyemezdik. Hemen bizimkileri toplayıp Urfa'ya doğru yola koyulduk. Gittiğimizde büyük bir konağın önünde indik ve hemen kapıyı açtılar çünkü yolda Esma aramış gelmemizi beklediklerini söylemişti.
İçeri geçtiğimizde büyükçe bir salonda yaşlı bir adam yanında Salih ve Vedat ile oturuyordu. Esma ve Zeliha hanım da diğer tarafta oturuyordu Esma yanımıza geldiğinde Asiye yengeme sarıldı zaten başka kimse de yüzüne bakmıyordu.Abim ise hiç uzatmadan direk konuya girdi.

M: Hiç uzatmağa gerek yok kızımızı alıp gideceğuk.
Ü: ne diyorsun ulan sen!
T:Yavaşşşş!
S: Tamam oğlum durun! Siz ne istiyısınız benim evlatlarumdan?
Ü: Gayet açık konuşacağım ya berdel olacak ya da ikisinide ben öldüreceğim.
M: Ula sen ne diyısın!
Ü: Benim oğlumda olda namus namustur.Sizde namusunu düşünüyorsanız kabul edeceksiniz.

Hepimiz birden şokla Salih ve Esma'ya bakıyorduk. Peki kim berdel olacaktı? Daha fazla dayanamadım ve hemen ortaya atıldım.

T: Kimi berdel edeceksiniz?diye sormuştum cevabı düşünmeden
Ü: Sen ve Nefes evleneceksiniz!
Bu mümkün değil tanımadığım bir insanla evlenemezdim ama Salih ve Esma için bunu yapmam gerekir. Ya Nefes ? Tanımadığım kızı düşünmeye başlamıştım ki bir anda içeri kahve tepsisiyle giren kızla beraber düşüncelerimden kurtulmuş ve sadece yeşil gözlerinde takılı kalmıştım sanırım o da herşeyin farkındaydı bunu kızaran gözlerinden anlamıştım.

Nefesten

Kahve tepsisini getirirken içerde oturan uzun boylu adamın gözlerine takılmıştım ve hemen kendimi toparlayarak kahveleri dağıttım. Kahveleri dağıtırken tekrar göz göze geldik ve on ikimizde sadece yutkundum ve hemen mutfağa geçtim. Kalp atışlarım hızlanmıştı ve nefes alıp verirken tekrar kendime geldim ve arkamı döndüğümde birden kalbim duracak gibi hissettim.

T: Şeyy... Ben lavaboyu soracaktım.
N: Karşı koridorda soldan ilk kapı.

Hemen çıkmıştı ve ben neden o hale geldiğimi düşünürken içerden bana seslenen babamın sesiyle irkilip hemen içeri girdim.

'Nefes. Buraya gel hemen!'

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Arkadaşlar ilk defa yazıyorum okursanız yorum yazın lütfen

BELKİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin